۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۵۰۲۴۶

آیت الله صفایی بوشهری از مدرسه علمیه خواهران اهرم بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به همراه امام جمعه اهرم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان و فرماندر تنگستان از ساختمان در حال ساخت مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی اهرم بازدید کردند.
مدرسه علميه خواهران اهرم مدرسه علميه خواهران اهرم مدرسه علميه خواهران اهرم مدرسه علميه خواهران اهرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز در  حاشیه برگزاری همایش مادران چشم به راه 11 شهد جاویدالاثر تنگستان، به همراه حجت اسلام  راستگو امام جمعه اهرم، حجت اسلام جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و ترک زاده فرماندر تنگستان از ساختمان در حال ساخت مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی اهرم بازدید کردند.

 

در این بازدید عبدالحسین علیپور، معاون پشتیبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گزارشی از وضعیت ساختمان جدید مدرسه ریحانة النبی اهرم داد و گفت: این ساختمان با مساحت 3200 متر مربع و زیربنای1200 متر مربع مهرماه 93 کلنگ زنی شده است.

 

وی ادامه داد: در بهمن ماه امسال اسکلت ساختمان تمام شده و الان در حال نازک کاری ساختمان هستیم که انشالله با تامین اعتبار تا مهرماه سال 94 به بهربرداری می سرد و طلاب می توانند از آن استفاده کنند.

 

علیپور با بیان اینکه این ساختمان 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، خاطرنشان کرد: کلیه هزینه ها جهت ساخت این مدسه 8 کلاسه، 10 میلیارد ریال است که تا الان 3000 میلیون ریال هزینه شده است.

 

آیت الله صفایی بوشهر بعد از بازدید از ساختمان مدرسه علمیه ریحانة النبی در جمع طلاب خواهر این مدرسه گفت: حضرت زهرا(س) در لحضات آخر عمر وقتی امیرمومنان را مشاهد می کرد گفت، یا علی من در همه حال، در ناراحتی و شادی در کنار تو هستم و از تو حمایت می کنم.

 

وی افزود: شما طلاب الان هم حامی مقام معظم رهبری و هم حامی امام زمان هستید.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: مدرسه شما پیشرفت خوبی دارد و قول دادند تا مهر ماه سال آینده افتتاح شود و شما اولین نسل این مدرسه هستید./846/پ203/ب4

ارسال نظرات