۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۴۹۴۶۳
مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

تخصیص یارانه به تمامی اقشار جامعه اشتباهی بزرگ بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: تخصیص یارانه ها به تمامی اقشار جامعه اشتباهی بزرگ بود چرا که اگر این منابع به شکل هدفمند برای اقشار کم توان و ناتوان صرف می شد شرایط امروز جامعه به شکل دیگری بود.
حجت لاسلام حسيني پور مدير حوزه هاي علميه استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی پور مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی عصر امروز در نشست شورای مشارکت‌های مردمی با اشاره به دستگیری از فقرا و محرومان به عنوان شاخص‌های زندگی سبک اسلامی اظهار داشت: در زندگی به سبک اسلامی توجه به فقرا و مساعدت از آنان به عنوان شاخص‌های زندگی به سبک اسلامی است که با بکارگیری آن می‌توان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی بیان داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی غنی در نهادهای حمایتی استان یک ضرورت است چرا که بدون نقشه راه و آگاهی از نیازهای اقشار کم توان و ناتوان، امکان برنامه ریزی های کاربردی برای مشارکت های مردمی کاهش می یابد.

 

حجت الاسلام حسینی پور اظهار کرد: مسؤولان استانی باید با شناسایی اقشار کم توان و محروم جامعه در راستای فقرزدایی حرکت کرده و با تشکیل بانک اطلاعاتی کامل و جامع از محرومان به اهداف مورد نظر خود سامان دهیم.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی تصریح داشت: دستگیری از مستضعفان و برقراری عدالت در جامعه یکی از اهداف والای امام راحل در انقلاب اسلامی بود بنابراین همه اقشار جامعه باید در تحقق این هدف بکوشند.

 

حجت الاسلام حسینی پور اظهار خاطرنشان کرد: محرومان و خیران در هر محله و منطقه، استفاده از ظرفیت ها به نحو احسن و افزایش مشارکت های مردمی باید از اولویت های کاری نهادهای حمایتی باشد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی بیان داشت: تخصیص یارانه ها به تمامی اقشار جامعه اشتباهی بزرگ بود چرا که اگر این منابع به شکل هدفمند برای اقشار کم توان و ناتوان صرف می شد شرایط امروز جامعه به شکل دیگری بود.

 

حجت الاسلام حسینی پور گفت: رسیدگی به فقرا و دستگیری از مستمندان یکی از راهبردهای اقتصاد مقاومتی است، بنابراین مسوولان باید اقشار کم توان جامعه را شناسایی کرده و برای حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد جمع مشارکت‌ها گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در این جلسه پیگیری تکمیل منازل مربوط به مددجویان بهزیستی منطقه مهاجران است.

 

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه گفت: منازل مددجویان بهزیستی در پروژه مسکن مهر شهرجدید مهاجران باید هر چه زودتر تکمیل و مورد استفاده این قشر از جامعه قرار بگیرد./842/پ202/ب4

ارسال نظرات