۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۴۸۲۰۸
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

ما شعار نمی دهیم بلکه عمل می کنیم

خبرگزاری رسا ـ‌ حجت الاسلام شیرازی گفت: تا یک بسیجی زنده است، تا یک پاسدار انقلاب و یک سرباز ولایت در زیر پرچم حضرت امام خامنه ای به سر می برد، استکبار جهانی روی خوش نخواهد دید.
حجت الاسلام علي شيرازي نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی شیرازی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه امروز در جمع بسیجیان و مردم شهرستان مرند، اظهار داشت: پیام جوانان ایران، عراق، سوریه، یمن، پاکستان، لبنان و همه شیعیان در سراسر جهان به سردار قاسم سلیمانی این است که ما از مکتب عاشورا و امام شهدا درس گرفته ایم و هرگز نمی گذاریم جبهه مقاومت خالی بماند.

 


وی خاطرنشان کرد: در هرکجا که اسلام نیاز به یاری دارد جان خود را آماده کرده ایم و در برابر دشمنان اسلام از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، داعش و حامیانشان با قدرت می ایستیم و آنها را به خاک مذلت می نشانیم و نمی گذاریم دشمنان ایران اسلامی راحت زندگی کنند.

 


حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: داعش و حامیانش از جمله استکبار جهانی بدانند ما انتقام شهید عبدالهی و شهید سلطان مرادی را می گیریم و امت اسلامی و جبهه مقاومت با حمایت جدی ایران آنچنان انتقامی از داعش در سوریه و عراق می گیرند که درس عبرتی برای همه دشمنان اسلام باشد.

 


وی با تأکید بر این‎‌که ما شعار نمی دهیم، بلکه عمل می کنیم، گفت: تا یک بسیجی زنده است، تا یک پاسدار انقلاب و یک سرباز ولایت در زیر پرچم حضرت امام خامنه ای به سر می برد، استکبار جهانی روی خوش نخواهد دید، چراکه ما ایستاده ایم تا استکبار و رژیم صهیونیستی را به زانو درآوریم و این انقلاب را با قدرت، عزت و عظمت پیش خواهیم برد.

 


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: ما پای ولایت ایستاده ایم و سخنان ولی فقیه زمانمان ایمان داریم، همچنان که در جنگ 33 روزه انتهای جنگ را پیروزی حزب الله و قدرت گرفتن روز افزون آن اعلام کردند و در نهایت هم چنین شد.

 


حجت الاسلام شیرازی افزود: اینک طبق بیانات رهبر انقلاب نسل چهارم و حداکثر نسل پنجم انقلاب اسلامی سقوط آمریکا را خواهند دید و ان شاء الله همچنانکه یوم الله 22 بهمن جشن پیروزی انقلاب را داریم، یک روز هم سقوط استکبار جهانی خواهد بود و دنیای بدون استکبار را جشن خواهیم گرفت.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضرت زینب اظهار داشت: شهادت آنقدر مقام والایی است که امیرمومنان علی(ع) با وجود مقام امامت و معصومیت بازهم همیشه آرزوی شهادت داشت و از عشق به شهادت سخن می گفت که این نشان دهنده عظمت مقام شهادت است.

 


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: شهید عباس عبدالهی عاشق مرگ در راه خدا بود و در نهایت به آرزویش رسید، با وجود این‌که یکبار در تمرینات نظامی هنگام آموزش چتربازی چتر وی باز نشد آسیب جدی ندید، اما در جبهه دفاع از حرمین حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیهما) وارد جنگ با داعش و تکفیری شد و در سخت ترین شرایط جان داد.

 


حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: شهید عباس عبدالهی بی شک افتخاری برای مرند، استان آذربایجان شرقی و کل کشور است چراکه خداوند مدال افتخار شهادت را که همه اولیای خدا عاشق آن بوده و شربت شهادت نوشیده اند، به هرکسی نمی دهد اما خداوند این مدال افتخار را به گردن فرزند شما انداخت./935/پ202/ب4

ارسال نظرات