۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۴۷۶۵۵
آیت الله موسوی جزایری:

دشمنان به دنبال بهانه ای برای ایجاد تفرقه میان ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در نشست شورای همگرایی اصولگرایان اظهارداشت: دشمن سر سازش با نظام اسلامی ندارد و به دنبال بهانه ای برای ایجاد تفرقه است.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بعد از ظهر امروز، در نخستین نشست همگرایی اصولگرایان که در سالن شهید مطهری دانشگاه نفت اهواز برگزار شد، ابرازداشت: دشمن سر سازش با نظام اسلامی ندارد و به دنبال بهانه ای برای ایجاد اختلاف میان ملت ایران است.

وی افزود: در چنین شرایطی باید دل هایمان را به هم نزدیک تر و با اخوت، برادری، استواری و استقامت برای تحقق اهدافمان تلاش کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دشمن مخالف نظام اسلامی است، بیان داشت: اتحاد مردم سبب ترس دشمنان می شود.

خوزستان معراج ارواح طیبه شهدای ایران است

آیت الله موسوی جزایری خوزستان را معراج ارواح طیبه شهدای ایران توصیف و عنوان کرد: خوزستان اکنون همچون گذشته دین خود به اسلام و انقلاب را ادا کرد.

وی گفت: رسول اکرم(ص) شالوده نظام اسلامی را در مدینه پایه گذاری کرد و میان مؤمنان عقد برادری و اخوت بست و امام علی(ع) را به عنوان برادر برای خود برگزید.

آیت الله موسوی جزایری اتحاد را هدف اساسی پیامبر توصیف و عنوان کرد: پیش از آن مدینه کانون درگیری و جنگ میان دو قبیله بزرگ اوس و خسرج بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تحقق «لتکون کلمه الله هی العلیا» را هدف مسلمانان پس از پیامبر(ص) توصیف و عنوان کرد: اتحاد مسلمانان این آیه را محقق می کند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات