۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۴۶۴۴۲

نامه جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران کرمان به رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران کرمان در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور، از وی خواستند که دولتمردان در مذاکرات هسته ای، عزت اسلامی و در عرصه فرهنگی ضوابط و ارزش های دینی را رعایت کنند.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران کرمان، در نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رییس جمهور ایران اسلامی، از وی خواستند دولت در مذاکرات هسته ای از عزت اسلامی و اقتدار ایران دفاع کند.

 

در ابتدای این بیانیه آمده است: ما جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران کرمان، به عنوان بخشی از مردم مسلمان ایران اسلامی و عاشقان حضرت محمد صلوات الله علیه و آله به بهانه سالروز پیروزی انقلابمان، تداوم اهداف بلندمان را بار دیگر از دولت جناب آقای دکتر روحانی خواستاریم.

 

اساتید حوزه علمیه خواهران کرمان ضمن تشکر از تلاش های دولت آقای روحانی، تأکید کرده اند: از شما می خواهیم که صحنه مذاکرات هسته ای را با پیشدستی و ذکاوت، به رسوایی و خواری و شکست آمریکا و اسرائیل تبدیل کنید، در غیر این صورت، دشمنان، عزت و اقتدارمان را به بازی گرفته و ما را شکست خورده خطاب می کنند، چراکه با توجه به ماهیت غیر انسانی و زیاده خواهانه آنان، کوچکترین اقدام مثبت از سوی آنها امری محال به نظر می آید.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از شما می خواهیم با اتکای به خداوند و توجه به ظرفیت های ارزشمند داخلی، بر مشکلات فائق آیید و در سایه عزت اسلامی، دشمنان این مرز و بوم را ناامید سازید.

 

در ادامه بیانیه ضمن تأکید بر اهمیت مسأله فرهنگ، در رابطه با اقدامات صورت گرفته در هفته ها و روزهای اخیر از سوی نهادهای فرهنگی کشور ابراز نگرانی شده و تأکید شده است: همچنین تعهد و الزام و دقت بیشتر مسؤولان فرهنگی را خواستاریم، متأسفانه برخی مجوزهای صادر شده از سوی دستگاه های فرهنگی به برخی آثار و افراد، خاطرات تلخ تاریخ سیاه و فاسد شاهنشاهی را تداعی می کند. از حضرتعالی به عنوان کسی که در کسوت روحانیت هستید تعهد به ضوابط فرهنگ اسلامی را خواستاریم.


در بخش پایانی بیانیه آمده است: باشد که شهیدان والا مقام که صاحبان اصلی انقلاب هستند و جانشان را برای اسلام و امنیت و آرامش این کشور نثار کردند، به ثمر نشستن خونهایشان را در حفظ و اقتدار و عزت انقلاب به نظاره بنشینند./9703/د102/ب4

و من الله التوفیق

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران کرمان

ارسال نظرات