۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۴۶۲۸۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده مردم در 22 بهمن نشانگر بصیرت و ولایت مداری است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن، گفت: حضور گسترده مردمی نشانگر بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اسلامی است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل،حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در بهار پیروزی انقلاب اسلامی قرار داشته که باید شکرگزار خداوند منان باشیم.

 

وی با اشاره به این که این انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و تلاش های ارزنده ای به دست ما رسیده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری و مجاهدت های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به این جایگاه ارزنده رسیده است.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که انقلاب اسلامی به دستاوردهای ارزنده و گرانقدری دست یافته است، تصریح کرد: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در مسیر تحکیم و ترویج دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش داشته باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حرکت در مسیر وحدت و همدلی امری اثربخش و مهم است، گفت: آحاد مدیران و مردم جامعه باید با وفاق و همدلی در کنار یکدیگر بوده و برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بردارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزنده ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیری ارزشمند قرار می دهد، بیان داشت: باید در مسیر تدابیر رهبر معظم انقلاب گام برداریم که زمینه ساز سعادت و عظمت می شود.


وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه منطقه ای و جهانی در جایگاه والایی قرار دارد که باید این خط ارزشمند را به درستی ادامه داده که می بینیم ایران اسلامی به عنوان الگویی تبدیل شده است.


امام جمعه آمل با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن، گفت: حضور گسترده مردمی نشانگر بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اسلامی است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن وحدت، وفاق و همدلی خود را به همگان نشان دادند، بیان داشت: ملت ایران به همگان ثابت کردند همواره بر عهد و میثاق خود با آرمان های گرانقدر انقلاب اسلامی ایستاده هستند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که هر سال مردم ایران اسلامی حضوری پرشکوه و با عظمت تر از سال های گذشته دارند، تصریح کرد: این حضور حماسی و با عظمت سبب شکست نقشه ها و اهداف دشمنان نظام اسلامی می شود.


وی با اشاره به این که مردم ایران امروز صحنه های ارزشمندی از حضور در صحنه ، بصیرت، آگاهی و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند، گفت: باید تلاش کنیم تا در مسیر ترویج و تحکیم ارزش های گرانقدر نظام اسلامی کوشا بوده و از تمام توان خود در این عرصه بهره گیری کنیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات