۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۰۳۰
پیام تبریک جنبش یاران 14 فوریه بحرین به رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

الگوگرفتن ملت بحرین از انقلاب اسلامی ایران/ حوزه علمیه قم به یاری بحرین بشتابد

خبرگزاری رسا ـ جنبش یاران 14 فوریه بحرین در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سی و ششمین سالروز انقلاب اسلامی به مقام معظم رهبری، از شهروندان بحرینی خواست با الگوگیری از انقلاب اسلامی، ریشه استبداد را در بحرین خشک کنند.
ائتلاف ياران 14 فوريه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش یاران 14 فوریه بحرین در پیامی فرارسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای، ملت ایران و سایر ملت های عربی و اسلامی و مستضعف جهان تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: امید فراوانی داریم که انقلاب 14 فوریه بر فرعون زمان یعنی دیکتاتوری آل خلیفه که مشابه شاه مستبد ایران در طاغوت بسر می برد، همانند انقلاب امام خمینی(ره) به پیروزی برسد و مطمئنا به فضل الهی بر  استکابر جهانی چیره خواهد شد.

 

این جنبش با اشاره به انقلاب های مختلف صورت گرفته در تاریخ ایران برای سرنگونی نظام های دیکتاتوری به ویژی نظام شاهنشاهی افزود: نظریه برپایی حکومت اسلامی امام خمینی(ره) با عنوان ولایت فقیه به جهان معرفی شد تا نظام پادشاهی مشروطه به رهبری شیطان بزرگ در این کشور نابود شود. ملت ایران در انقلاب 1979 میلادی از شعار «نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» امام حمایت کرد و با تقدیم ده ها هزار شهید و ده ها هزار مجروح توانست در 22 بهمن 57 به پیروزی برسد.

 

این جنبش بحرینی ادامه موفقیت انقلاب را مرهون الگوی وحدت طلبانه امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: از ملت بحرین نیز می خواهیم وحدت را در پیش گرفته تا ریشه دیکتاتوری کنده شود. در حالی که مردم ایران در 22 بهمن به خیابان ها آمده و این پیروزی بزرگ را جشن می گیرند از شهروندان بحرینی می خواهیم در آستانه 14 فوریه به تظاهرات گسترده دست زده و خواسته اسلامی و ملی برکناری آل خلیفه را فریاد بزنند.

 

جنبش یاران 14 فوریه با انتقاد شدید از معیارهای دوگانه آمریکا و کشورهای غربی در قبال انقلاب ملت بحرین، ادامه داد: تبعیض شدیدی علیه شیعیان در بحرین وجود دارد و نظام نژادپرست آل خلیفه می خواهد بحران این کشور را درگیری میان شیعه و سنی نشان دهد. شیعیان بحرین با شدیدترین تجاوز به حقوق بشر مواجه می شوند.

 

در بخش دیگری از این پیام با تأکید بر لزوم اخراج نیروهای آمریکایی و عربستانی از بحرین و تعطیلی پایگاه های نظامی آمریکا و انگلیس در این کشور، آمده است: بحرینی ها باید از شیوه امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران در انقلاب خود الگو گرفته و همانگونه که ایرانیان ریشه استبداد شاهنشاهی را کنده و این کشور را به یکی از قدرت های جهان مبدل کردند، ریشه های استبداد آل خلیفه و استبکار جهانی را در بحرین خشک کنند.

 

جنبش 14 فوریه در بخش پایانی از طلاب حوزه های علمیه قم خواست با برگزاری تجمع و تحصن و همایش به سیاست های آل خلیفه در قبال تجاوز به حقوق بشر و سلب تابعیت شهروندان بحرین اعتراض کرده و ریشه کن شدن استبداد را فریاد بزنند./980/ب902/د

ارسال نظرات