۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۰۰۰

دعوت آیت‌الله ایمانی و استاندار فارس از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار این استان با صدور دعوت‌نامه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت کردند.
احمدي و ايماني، استاندار و نماينده ولي فقيه در فارس

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سیدمحمد احمدی، استاندار فارس با صدور پیام مشترکی، مردم غیور و همیشه در صحنه استان فارس را به راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت کردند.

 

بر اساس این گزارش در این دعوت‌نامه آمده است: مراسم سالگرد انقلاب، پیروزی خون بر شمشیر و آغاز سی و ششمین فجر صادق را در حالی شروع می کنیم که دنیای استکبار غرب در عصر مدرن کماکان به تبعیّت از اسلاف خود به دنبال آغاز جنگ های صلیبی و برخورد تمدن ها است.

 

استکبار خون خوار غرب به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروع خود اسرائیل پلید این روزها با تمامی ابزار لازم و در پیکاری نابرابر به مصاف با مسلمین و ایران اسلامی آمده اند.

 

راه اندازی گروه های تکفیری القاعده، طالبان، النصره، داعش، بوکوحرام و ..... و قتل عام مسلمین و بالاخص شیعیان در سراسر جهان نشان از اوج ذلت و رذالت دول خودکامه غرب و برنامه ریزی آنان برای تحت فشار قرار دادن ایران مقتدر اسلامی است.

 

اهالی محترم سومین حرم اهل بیت(ع)؛ در این عرصه نابرابر باید با نصب العین قرار دادن تعالیم اسلامی و تکیه بر هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب ، نوید بخش فتح و طلوعی دیگر باشیم.

 

امروز به میدان عمل خواهیم آمد و با مشت های گره کرده خود ندای وحدت اسلامی و نابودی دشمنان را سرخواهیم داد.

 

وعده دیدار ما یوم الله 22 بهمن ماه در جای جای سومین حرم اهل بیت (ع).

 

می آئیم تا ضمن لبیک به ندای زعیم عالیقدر و مقتدای خود حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی زمینه ساز تحقق اهداف عالیه رهبر کبیر و امام راحل (ره) باشیم./919/د101/ب4

ارسال نظرات