۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۲۴۴۲۶۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضور در صحنه مردم خنثی کننده توطئه دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برنامه های بزرگداشت سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن باید به نحوی شایسته صورت گیرد، گفت: مردم ما همواره در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری پرشور و حماسی همراه با بصیرت و آگاهی داشتند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، شب گذشته در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر بخش مرکزی آمل با تبریک فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی به برکت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای بزرگوار در بهمن ماه سال 57 به ثمر نشسته و زمینه ساز عزت و تعالی کشور شده است.

 

وی با تاکید بر این که دهه فجر ایام الله است، بیان داشت:  قرآن کریم بر یادآوری ایام الله تاکید دارد و فلسفه برگزاری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی براساس دستور قرآنی بوده که باید تلاش کنیم برنامه های گرانقدری در مسیر پاسداشت این دهه گرانقدر و ارزشمند صورت گیرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمنان همواره به دنبال مقابله در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند، افزود: آن ها از هر فرصتی استفاده کرده تا بتوانند اهداف و منافع خود را محقق کنند که نتوانستند به توفیقی دست پیدا کرده و آن چه مشاهده می شود عزت و عظمت ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برنامه های بزرگداشت سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن باید به نحوی شایسته صورت گیرد، تصریح کرد: مردم ما همواره در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری پرشور و حماسی همراه با بصیرت و آگاهی داشتند.

 

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: همه مدیران باید تلاش کرده تا مردم را به انقلاب و اهداف آن امیدوار کرده و همه اهتمام آن ها در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی باشد.

 

وی با بیان این که امروز ایران اسلامی در جایگاهی ارزنده و والا قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی الگو شده است که باید تلاش کنیم تا مسیر خود را به نحوی شایسته ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که این انقلاب با رشادت ها و تلاش های بسیاری به دست ما رسیده است، بیان داشت: باید قدردان انقلاب بوده و در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های گرانقدر آن کوشا باشیم.

 

وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی شاهد عمران و آبادانی در روستاها و مناطق مختلف کشور هستیم، گفت: نظام اسلامی برگرفته از تفکرات اسلام ناب محمدی(ص) است و انتظار می‌رود با تلاشی مضاعف خدماتی در خور مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی صورت گیرد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توسعه عمران و آبادانی در کشور به ویژه در مناطق محروم هستیم که این امر نشانگر توجه ویژه مدیران نظام به مناطق محروم است که باید در این امر شایسته کوشا باشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات