۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۸۸۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی نور امید را در دل ملت های جهان روشن کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غرب در برابر عزت و عظمت نظام اسلامی به زانو در آمده است، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه افکنی های غرب علیه ملت ایران، اما امروز شاهد اقتدار این نظام در عرصه های مختلف هستیم.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه،‌ حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه امروز در جمع مسؤولان این شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بیانگر ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار و زیاده خواهی دشمنان است که باید این پیام انقلاب برای جهان منتقل شود.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اصل عزت، حکمت و مصلحت بنا شده و این خواسته به حق امام خمینی(ره) در برپایی نظام اسلامی بود که موجب پیشرفت و توسعه روز افزون کشور و سرشکستگی دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار از ابتدای نهضت امام تاکنون شده است که باید استمرار یابد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آثار و پیشرفت های انقلاب اسلامی باید بیشتر برای مردم تبیین شود، خاطر نشان کرد: گروه ها و افراد مختلفی در پیروزی انقلاب و استمرار آن نقش آفرینی کردند که این مسائل و دستاوردهای مختلف انقلاب باید برای نسل جدید به درستی تبیین شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی ادامه داد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان، امسال نیز حضوری پرشور، گسترده و بانشاط در جشن ها و برنامه های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهند داشت تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کنند.

 

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا بتوانیم آرمان، ارزش، هدف های متعالی، راه و منش امام راحل را به نسل جوان انتقال دهیم و به همین دلیل باید از همه ظرفیت ها برای انتقال پیام انقلاب و اهداف آن در جامعه بهره گیریم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز گفتمان انقلاب و امام راحل جهانی شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از ملت های آزاده جهان گفتمان و آرمان های انقلاب و امام راحل را مبنای اهداف و برنامه های خود قرار می دهند.

 

حجت الاسلام میر احمدی با اشاره به این که غرب در برابر عزت و عظمت نظام اسلامی به زانو در آمده است، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه افکنی های غرب علیه ملت ایران، اما امروز شاهد اقتدار این نظام در عرصه های مختلف هستیم.

 

وی با بیان این که غرب فکر می کرد با تحریم های فلج کننده اقتصادی می تواند مانع از پیشرفت کشورمان شود، گفت: تحریم های غرب تنها فرصتی را برای رشد و خودکفایی کشورمان در دیگر بخش ها فراهم کرد.

 

امام جمعه گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) گفت: این توهین دل هر مسلمانی را به درد آورده و به حتم عاملان این حرکت ضد دینی و اخلاقی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 

حجت الاسلام میراحمدی هدف دشمنان از بی احترامی به دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) را ایجاد تفرقه و نفاق در بین مذاهب اسلامی دانست و تصریح کرد: مسلمانان باید با دوری از تفرقه و اختلاف های سطی در جهت اتحاد و همدلی تلاش کنند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات