۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۴۳۰۸۳
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

هرگونه ماجراجویی دشمنان پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که در صورت هرگونه ماجراجویی دشمنان نیروهای مسلح به عنوان نوک پیکان و با حمایت های مردمی جوابی دندان شکن و پشیمان کننده به دشمنان خواهند داد، گفت: این امر مهم متکی به سلاح و قدرت آن نبوده و بیشتر اتکا به ایمان و حضور در صحنه دارد.
معاون ستاد کل نيروهاي مسلح

محمد مهدی نژاد نوری، معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه در آمادگی به سر می برند، گفت: هر جایی که نظام اسلامی تهدید شود از همان ابتدای انقلاب این نیروها حاضر بوده و در برابر توطئه ها ایستادگی دارند.

 

وی با اشاره به این که اصالت حرکت نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب و عرصه های مختلف بر همگان ثابت شده است، بیان داشت: تهدیدات دشمنان نمی تواند مشکلی را در عمل برای ما ایجاد کند.

 

مهدی نژاد نوری با تاکید بر این که مردم، جوانان و فرهیختگان باید هوشیاری لازم را داشته و تحت تاثیر فریب های عناصر خارجی و داخلی دشمن قرار نگرفته و در این عرصه مراقب باشند، تصریح کرد: به لطف الهی از این مرحله نیز همچون مراحل دیگر عبور خواهیم کرد.

 

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: به لطف خداوند منان، مردم و نیروهای مسلح ما با هم یکپارچه هستند که حماسه ششم بهمن آمل نیز نمونه آشکار این امر است.

 

وی با بیان این که در صورت هرگونه ماجراجویی دشمنان نیروهای مسلح به عنوان نوک پیکان و با حمایت های مردمی جوابی دندان شکن و پشیمان کننده به دشمنان خواهند داد، گفت: این امر مهم متکی به سلاح و قدرت آن نبوده و بیشتر اتکا به ایمان و حضور در صحنه دارد.

 

مهدی نژاد نوری ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما با اقتدار در صحنه حاضر بوده و همین اقتدار دشمنان را از هرگونه ماجراجویی نسبت به کشورمان باز می دارد.

 

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که یکی از عرصه هایی که اقتدار ملی را رقم زده و پیوند مردم و بخش دفاعی را تقویت می کند در عرصه علم و فناوری است، گفت: بخش دفاعی نیز در درجه نخست مصرف کننده علوم پیشرفته است.

 

وی با اشاره به این که این امر بازار بسیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان، دانشمندان و محققان است، بیان داشت: علم و فناوری تأثیر بسیار زیادی در توان دفاعی داشته و باید ظرفیت های علمی کشور بیشتر شود.

 

مهدی نژاد نوری، افزود: از شرکت های دانش بنیان که متکی بر فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی علم و فناوری هستند حمایت می شود.

 

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این حمایت چه به صورت مستقیم و چه به صورت نهادهایی که خود نیروهای مسلح دارد مانند دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه امام حسین(ع) و دانشگاه صنعتی مالک اشتر خواهد بود که نسبت به ایجاد شرکت های دانش بنیان و توسعه آن با حضور فارغ التحصیلان اقدام می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات