۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۲۷۴۴
مسؤول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور:

مقابله با دسیسه های دشمنان اولویت کاری هنرمندان بسیجی باشد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج هنرمندان کشور با اشاره به نقش مؤثر بسیج در عرصه های گوناگون گفت: مقابله با دسیسه های دشمنان باید اولویت کاری هنرمندان بسیجی باشد.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، امیر نصیربیگی، مسؤول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به ظرفیت بسیج هنرمندان در استان گفت: با بهره گیری از ظرفیت بسیج هنرمندان باید با دسیسه های دشمنان مقابله کرد.

وی با بیان این که بهره گیری از ظرفیت بسیج هنرمندان امری ضروری است، افزود: مقابله با دسیسه های دشمنان اولویت کاری هنرمندان بسیجی باشد.

نصیربیگی با اشاره به این که امروز دشمنان درقالب ماهواره ها بنیان خانواده ها را مورد هجوم قرار داده اند، بیان داشت: هنرمندان بسیج با تیزبینی باید پای کار بیایند.

وی تأکید کرد: هنرمندان بسیجی باید با هوشیاری و تیزبینی نسبت به مشکلات و مسائل جامعه، هنر خویش را درخدمت جامعه و ارزش ها قرار دهند.

مسؤول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور استفاده از ظرفیت هنر در مبارزه با جنگ نرم و تهاجم شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

نصیربیگی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های گوناگون عنوان داشت: ارتقای حوزه بسیج هنری در جامعه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر این که در جامعه امروز باید با جریان سازی، شبکه هنری بسیج را محکم کنیم، خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان نقش بسزایی در ارتقای هنر دارند.

مسؤول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور، با اشاره به این که بسیج رسانه و خبرنگاران گام های مؤثری در جامعه برداشته است، افزود: دفاتر سازمان بسیج هنرمندان همواره نیازمند حضور و همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی انتقال فرهنگ بسیج و ارزش ‌های انقلاب را از مهم‌ترین رسالت هنرمندان بسیجی بیان کرد و عنوان داشت: بسیج هنرمندان تلاش می کند هنر شاخص را به جامعه معرفی کند.

انتخاب 10 درصد آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی بسیج از آثار هنرمندان لرستانی

مسؤول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان این که استان لرستان در حوزه های هنری فیلم، عکس، موسیقی و هنرهای نمایشی توانمندی بالایی دارد، عنوان داشت: 10 درصد از  آثار برگزیده این جشنواره ملی از بین آثار هنرمندان لرستانی انتخاب خواهد شد.

وی بیان داشت: این جشنواره با هدف رشد و شکوفایی استعداد های هنری بسیجیان، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین هنرمندان بسیجی و شناسایی نخبگان در لرستان برگزار می شود.

نصیربیگی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی بسیج کشور در راستای مبارزه با جنگ نرم و اهمیت آن، رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته دارد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات