۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۴۱۵۴۱
مدیر مرکز امنیت جهانی و حکمرانی:

هیچ کس نباید از مسلمانان بخواهد به دلیل حوادث تروریستی پاریس معذرت‎خواهی کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز امنیت جهانی و حکمرانی در مصاحبه‎ای اعلام کرد که هیچ کس نباید از مسلمانان بخواهد به دلیل حوادث تروریستی پاریس معذرت‎خواهی کنند.
آندره آ تتي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آندره‎آ تتی، مدیر مرکز امنیت جهانی و حکمرانی در مصاحبه‎ای اعلام کرد که هیچ کس نباید از مسلمانان بخواهد به دلیل حوادث تروریستی پاریس معذرت‎خواهی کنند.
 
مدیر مرکز امنیت جهانی و حکمرانی که با پایگاه خبری Youm7 مصاحبه می کرد خاطرنشان کرد که حوادث اتفاق افتاده در پاریس هیچ ارتباطی با دین اسلام نداشته و گروه اندکی از افراد از نام اسلام استفاده کردند تا این حملات وحشتناک را ترتیب دهند.
 
آندره آ تتی خاطرنشان کرد: مردم اروپا باید بدانند که اسلام نیز مانند مسیحیت، یهودیت و بودائیسم از شاخه ها و فرقه های بسیاری تشکیل شده و تفاوت های منطقه ای و فرهنگی بسیاری در میان پیروان آن وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: توجه بیش از اندازه به مسائلی مانند بدبینی به مسلمانان باعث می شود که افکار عمومی اروپا از سایر مشکلات مهم غافل بماند، مشکلاتی مانند سیاست های ریاضت اقتصادی که باعث می شوند مردم عادی هزینه شکست شرکت های مالی را پرداخته و سیاستمداران نیز از فرصت استفاده کرده و منافع خود را حفظ کنند.
 
مدیر مرکز امنیت جهانی و حکمرانی تاکید کرد: برای سیاستمداران و رسانه های گروهی آسان است که مهاجران یا مسلمانان را دلیل کاهش خدمات عمومی دولت بدانند، چرا که این مساله باعث می شود افکار عمومی از شناسایی مقصران اصلی بحران مالی، که بانک ها و سیاستمداران حامی آنان هستند غفلت کنند./990/ب902/ک
ارسال نظرات