۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۴۱۳۷۷
از سوی آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه؛

همایش «در محضر بانو» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در یک فرخوان از نوجوانان خواست تا آثار علمی و فرهنگی خود را به دبیرخانه جشنواره در «محضر بانو » ارسال کنند.
حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با هدف ارتقای سطح بینش و آگاهی های عمومی نوجوانان با اعلام یک فرخوان تحت عنوان «در محضر بانو» از نوجوانان خواست تا آثار علمی، فرهنگی و هنری خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 

در این فراخوان ذکر شده که نوجوانان می توانند آثار خود را در قالب مقاله، نشریه الکترونیک، وبلاگ، عکس، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، کلیپ، فیلم نامه، طراحی و دیگر آثار هنری به آدرس اینترنتی www.mahzarehbanoo@gmail.com یا از طریق پست به آدرس آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) شبستان نجمه خاتون ارسال کنند.

 

موضع و محور مشخص شده برای ارائه مقاله عبارت اند از : حضرت معصومه (س) و بصیرت در برابر دشمن، حضرت معصومه (س) و پیروری از ولایت، حضرت معصومه (س) الگوی دختران مسلمان، حضرت معصومه (س) اسوه حجاب و عفاف، حضرت معصومه (س) و شهدای دیروز و امروز، شهدای نوجوان و الگوبرداری از حضرت فاطمه معصومه(س) و آثار زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)در سبک زندگی اسلامی.

 

علاقه‌مندان می‌توانند تا 28 بهمن ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می‌توانند با شماره 02537175516 تماس بگیرند./837/پ203/ف

 

ارسال نظرات