۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۴۱۰۳۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بنیاد علوی نقش مهمی در محرومیت زدایی بر عهده دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که بنیاد علوی نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی به عنوان یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: خدمت به مردم رسالت همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی است و همین موضوع موجب تقویت جایگاه نظام و انقلاب خواهد شد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، رییس بنیاد مستضعفان کشور امروز با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت وگو کرد.

 

آیت الله طبرسی در این دیدار با اشاره به این که امام امت همیشه دغدغه مسکن، آب و نان مردم داشتند، ادامه داد: این دغدغه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به گونه ای بود که دستور فرمودند برای تهیه مسکن نیازمندان هر آنچه که زمین در خمین دارم را بگیرید و برای محرومان و مستضعفان مسکن بسازید تا آرامش و آسایش داشته باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر حکومتی وظیفه دارد برخی از نیازهای اولیه آن ملت را تأمین کند خاطرنشان کرد: این وظیفه در حکومت اسلامی دو چندان است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که بنیاد علوی نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی به عنوان یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: خدمت به مردم رسالت همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی است و همین موضوع موجب تقویت جایگاه نظام و انقلاب خواهد شد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همواره در مسیر آرمان های اصیل انقلاب حرکت کردند، بیان داشت: خدمت صادقانه و بی منت به ملت مهم ترین راه جبران از خودگذشتگی و ایثارگری های این مردم است.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بنیاد علوی در خدمت مردم و مستضعفان است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با حمایت از این بنیاد زمینه خوشحالی اقشار مستضعف و کم درآمد را جامعه را کردند.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره دغدغه محرومان و مستضعفان جامعه را داشته و دارند، تصریح کرد: در حال حاضر همه تلاش مقام معظم رهبری کاهش آلام قشر کم درآمد و محروم جامعه اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به نقش مردم به ویژه قشر محروم جامعه در پیروزی نهضت امام راحل اشاره کرد و گفت: اقشار محروم جامعه همواره پشتیبان حقیقی انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که نظام اسلامی مدافع حقوق ضعفا و محرومان جامعه است، بیان داشت: هیچ گاه نخواهیم گذاشت حقوق محرومان جامعه پایمان شود

 

آیت الله طبرسی ضمن تشکر و قدردانی از رهبر معظم انقلاب و ریاست بنیاد مستضعفان کشور در خصوص مجوز صدور سند مالکیت برای تعدادی از قشر محروم و مستضعف شهرها استان که مشکل سند مالکیت داشتند از سعیدی کیا خواست تا در ادامه این طرح فعالیت بیشتری داشته باشند تا مشکل مردم هر چه سریعتر حل شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات