۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۴۰۲۷۹
استاد حوزه و دانشگاه:

طرح بدخواهان برای ارائه تصویری خشن از اسلام شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نقشه و حیله بدخواهان برای ارائه تصویری خشن، خونریز و خشونت طلب از شریعت محمدی بجایی نخواهد رسید، بیان داشت: وعده قرآن فتح و نصر الهی است و امروز شاهد گسترش اسلام ناب در جهان هستیم.
امام جمعه محمودآباد

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: نبی مکرم اسلام در آغاز تولدش برکاخ پادشاهان و قدرت های بزدل آن روز لرزه انداخت و زمینه نابودی حاکمان جور و ستم را فراهم کردند.

 

وی افزود: پیامبر بزرگ اسلام با عنایت خداوند متعال منشأ تحولات بزرگ در آن زمان که اوج بربریت و جاهلیت بود شدند و از ملتی بی تمدن ملتی مجاهد آزاده و پاک ساخته و شرق و غرب آن روز جهان را مبهوت عظمت خود کردند.

 

استاد حوزه علمیه محمود آباد با بیان این که این مصلح جهانی با آیین رحمت و نجات بخش خود، انسانیت، عاطفه رحمت، برادری، احسان، توحید و دین باوری را به همه انسان ها هدیه دادند، خاطرنشان کرد: امروز ادیان الهی و مکاتب غیر الهی در مقابل عظمت دین سر تعظیم فرود آورد اند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نقشه و حیله بدخواهان برای ارائه تصویری خشن، خونریز و خشونت طلب از شریعت محمدی بجایی نخواهد رسید، بیان داشت: وعده قرآن فتح و نصر الهی است و امروز شاهد گسترش اسلام ناب در جهان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، موجب بیداری و عترت همه ما و تبعیت از اخلاق نیکو، احسان و کرامت و سرنگونی آثار غرور و تکبر و دنیامداری و ظلم در همه بلاد اسلامی و همه کشورهای جهان شود.

 

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور فرمان تأسیس شورای انقلاب از سوی امام راحل گفت: امام خمینی(ره) از آغازین روزهای قبل از ورود به کشور شالوده تأسیس نظام اسلامی را پی ریزی کرده و با صدور این فرمان در مقابل همه زیاده خواهی های شرق و غرب ایستادند و با ابلاغ مأموریت به رهبران میانی انقلاب اسلامی زمینه اقدامات بعدی را برای استقرار دولت و انقلاب و تثبیت نظام اسلامی را فراهم کردند.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود به تحولات کشور بحرین اشاره کرد و با بیان این که موضوع بحرین و ستم های که براین ملت انجام و گرفتار حاکمان جاهل و کینه توز و استکبار شده  همچنان از دردهای سنگین امت اسلام است، افزود: ایستادگی این ملت رشید در مقابل اهانت به رهبران نهضت و انقلاب به ویژه شیخ علی سلمان رهبر جمعیت الوفاق بحرین از تلاش های ستودنی این ملت است.

 

امام جمعه محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که کشور باید با آرامش و متانت مسیر انقلابی خود را طی کرده و همگان باید این سیره و روش را یاری کنند، گفت: در شرایطی که منطقه اسلامی در وضعیت خطیری قرار دارد نقش ایران اسلامی در مدیریت این شرایط بسیار ویژه بوده و آمریکا و متحدان آن درپی کمرنگ کردن نقش نظام اسلامی و مشغول کردن به مسائل داخلی و رخنه در جبهه واحد ملت و مسؤولان است.

 

وی افزود: کارگزاران و اصحاب تریبون باید با صبر در مسیر هدایت این کاروان برطبق اصول و آرمان های انقلاب در تبعیت از مقام معظم رهبری مراقب ادبیات گفتاری و مواضع خود باشند و نباید بهانه به دست دشمن داد و با طرح مسائلی حتی از روی دلسوزی و صدق نیت آب در آسیاب دشمن ریخت و بنگاه اهی خبری دنیا را به تلاش و تکاپو واداشت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات