۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۳۹۸۱۱

اخبار کوتاه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ برگزاری مراسم هفته وحدت در شهر سیراف، حضور طلاب مدارس علمیه استان بوشهر دراردوی تفریحی فرهنگی در استان قم، حضور آیت الله صفایی بوشهری در مراسم نکوداشت هفته وحدت در عسلویه و کنگان از مهمترین عناوین اخبار استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام محمد عباسی، استاد حوزه علمیه کنگان درآغاز هفته وحدت در شهر سیراف در جمع اهالی اهل تسنن گفت: یکی از دغدغه‌های مهم پیغمبر حفظ وحدت بین مسلمانان است که دشمن امروز بر روی این مساله سرمایه گذاری کرده است.

 

حجت الاسلام عباسی با استناد به آیه قرآن بیان کرد: یکی از دشمنان وحدت، شیطان است.

 

وی تاکید کرد: بیشتر توصیه ها و بیانات امام راحل درباره مساله وحدت است و امروز حرکات و کارهای دشمن نشان می دهد که امروز به یک وحدت و برادری دقیقی نیازمندیم.

 

این استاد حوزه اضافه کرد: داعش تایید کننده این مطلب است که به سنی و شیعه رحم نمی کند.

 

 حضور طلاب مدارس علمیه استان بوشهر دراردوی تفریحی فرهنگی در استان قم

طلاب مدارس علمیه استان بوشهر دراردوی تفریحی فرهنگی در استان قم حضور یافتند.

 

این دوره تحت عنوان نقش حوزه و حوزویان در عرصه جنگ نرم برگزار شد و طی چهار روز کلاس با حضور اساتید برجسته کشوری به پایان رسید.

 

حضور آیت الله صفایی بوشهری در مراسم نکوداشت هفته وحدت در عسلویه

مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) و نکوداشت هفته وحدت با حضور  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش رسا این مراسم در مصلی جمعه عسلویه و با حضور برادران اهل تسنن و تشیع همراه بود.

 

حضور آیت الله صفایی بوشهری در مراسم نکوداشت هفته وحدت در کنگان

در آستانه فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت، منادی وحدت حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندش، رییس مذهب آقا امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت، نشست صمیمی مردم و مسؤولان با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مسجد نور اهل سنت برگزار شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم گفت: یکپارچگی، وحدت و استقامتی که خود استان بوشهر دارد بخاطر موافقت و صمیمیت و هماهنگی بین تشیع و تسنن است که این استان در مقابل دشمن سرافراز مانده است.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اسلام به وحدت نیاز داشته و دارد، اضافه کرد: این وحدت در زمان پیغمبر هم بوده که باعث شده اسلام پیشرفت و توسعه پیدا کند./833/د101/ب6

ارسال نظرات