۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۳۸۷۶۶
صفار هرندی:

سران فتنه، فتنه را به مثابه یک استراتژی تقلی می‌کردند

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم گفت: بزرگترین خیانت سران فتنه این بود که آنان پنجه در چهره نظام کشیدند تا جمهوری اسلامی ایران را از هماوردی با جهان بازدارند.
صفارهرندي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین صفار هرندی در مراسم رونمایی از مستند روزهای خرداد که شب گذشته در حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین خیانت سران فتنه این بود که آنان پنجه در چهره نظام کشیدند تا جمهوری اسلامی ایران را از هماوردی با سطح جهان بازدارند.


وی بیان داشت: سه فرض را در جریان فتنه در نظر دارم اول اینکه گروهی معتقد بودند که در انتخابات 88 تقلب شده از این رو 25 خرداد به خیابان‌ها آمدند و مطالبه چیزی را کردند که حقشان نبود در حالی که خود اینگونه تصور می‌کردند اما پس از خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه دیگر به خیابان‌ها نیامدند و این افراد کسانی بودند که دچار فریب و خطا شده بودند.


وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم افزود: گروهی نه از روی خطا بلکه با آگاهی و اطلاع از اینکه تقلبی در کار نیست به خیابان‌ها آمدند و پس از اینکه متوجه شدند با این روش راه به جایی نمی‌برند از فتنه گران جدا شدند.


صفار هرندی اضافه کرد: گروهی در این میان دارای استراتژی بودند از این رو قبلا این خط را دنبال می‌کردند و تا رسیدن به اهداف خود دست بردار نبودند بنابراین سران فتنه آنهایی هستند که فتنه را به مثابه یک استراتژی تلقی می‌کردند.


وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فتنه گران داخلی کسانی هستند که در این میان بازی خوردند و رأس فتنه خارج از کشور است چرا که استراتژی آنها بر مبنای نابودی انقلاب بود./806/پ203/ب4
ارسال نظرات