۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۲۳۸۵۲۵
مدیر مدرسه علمیه امام باقر دامغان:

دستاورد‌های حماسه 9 دی بسیار بیشتر از خسارات فتنه 88 بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان گفت: فتنه 88 دسیسه‌ای برنامه‌ریزی شده بود که خسارات مادی و معنوی بسیاری را متوجه کشور و ملت کرد اما بی‌شک دستاوردهای حماسه مردمی 9 دی بسیار بیشتر از خسارات فتنه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمين محمد حسن رستميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه موقت این شهرستان شب گذشته در آئین بزرگداشت یوم الله 9 دی و گردهمایی بزرگ فرماندهان و اعضای پایگاه‌های بسیج حوزه کربلا، منطقه دامنکوه شهرستان دامغان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما نعمت بزرگی است که باید با بصیرت از آن دفاع کنیم.

 

وی ماهیت انقلاب اسلامی را نهضتی بصیرت بخش خواند و افزود: امام خمینی(ره) با روشنگری و آگاهی بخشی به مردم توانستند مقدمات و موجبات پیروزی و سپس تداوم انقلاب اسلامی را فراهم کنند و از این رو دشمنان تصور می‌کردند که با رحلت امام(ره) در سال 68 براحتی طومار نظام جمهوری اسلامی ایران در هم پیچیده خواهد شد.

 

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: دشمن بلافاصله دست‌بکار شد و برنامه‌ای ده ساله را برای ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی ما طرح ریزی کرد که در 18 تیرماه 78 در قالب حوادث کوی دانشگاه ظهور و بروز پیدا کرد که البته با تدابیر حکیمانه رهبری و حضور و پشتیبانی مردم از رهبرشان با موفقیت ملت ایران پایان یافت.

 

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان پس از ناکامی دشمن در ماجرای کوی دانشگاه، دشمنان این‌بار توطئه وسیع‌تری را با هدف براندازی نرم نظام اسلامی تدارک دیدند و در یک پروسه 10 ساله مقدمات آن را فراهم کرده و ماه‌ها پیش از انتخابات سال 88 اجرای این انقلاب رنگین و فتنه بزرگ را کلید زدند.

 

حجت الاسلام رستمیان با بیان این‌که کشور ما هشت‌ماه درگیر این فتنه بود و خسارات فراوانی را متحمل شد و سپس حرکت خود جوش مردمی در 9 دی 88 این دسیسه را خنثی کرد، گفت: از جمله دستاورد‌های مهم حماسه نهم دی‌ماه رشد خودباوری در بین نیروهای مؤمن و متعهد جامعه و افزایش سرعت پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی بود.

 

وی دستاورد مهم دیگر حماسه 9 دی را شناخته شدن چهره واقعی برخی خواص بی‌بصیرت و سردمداران نفاق در جامعه برای مردم عنوان کرد و افزود: امروز پس از گذشت چندین سال از فتنه مذکور ملت ما تجربه جدیدی را پیش رودارد و آن لزوم رشد افق بصیرتی مردم کشورمان به آن سوی مرزها و توجه به فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌های دشمن در کشورهای منطقه است.

 

امام جمعه موقت دامغان خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها، زمینه‌سازی‌ها و جنایات دشمن در طول سال‌های اخیر در سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای منطقه نشان می‌دهد که امروز خاک این سرزمین‌های اسلامی خط مقدم جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است از این رو ملت ما باید مسائل را به‌خوبی رصد و تحلیل کنند، همانا در این شرایط زمینه جهاد با مال برای مردم ما فراهم و بهترین راه کمک به مردم مظلوم این کشورها و جبهه مقاومت است./977/پ202/ب4

ارسال نظرات