۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۳۸۵۰۳
حداد عادل:

ظلم فتنه گران در تاریخ ایران بی‌ سابقه بود/ 9دی سرمایه ای ملی برای ملت است

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل با بیان این‌که ظلمی که فتنه گران به انقلاب کردند صدام با همه بی رحمی اش به انقلاب نکرد، گفت: صدام دشمن بود و هر جنایتی انجام داد از خود ما نبود، اما این آقایان، در این انقلاب سابقه و مسؤولیت داشتند و نیروی خودی بودند که بدون دلیل این نظام را دروغ‌گو و اهل تقلب به دنیا معرفی کردند.
حدادعادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تربت حیدریه، غلامعلی حداد عادل، رییس کمیسیون آموزش مجلس، شامگاه روز گذشته در همایش «طلایه داران بصیرت» که به مناسبت حماسه 9 دی 88 در مسجد جامع شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، گفت: خون پاک شهیدان در 9دی 57، بود که درخت برومند حضور حماسی مردم در سال88 را آبیاری کرد.

 

وی افزود: رهبر انقلاب تاکید فرمودند 9 دی نباید فراموش شود چرا یکی از ایام الله محسوب می شود.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
به حماسه 9 دی 57 در تربت حیدریه اشاره و تصریح کرد: 9 دی، در همه کشور، به یک مناسبت برگزار می شود اما در این شهر، به دو مناسبت برگزار می شود که نخستین  آن یاد شهدای 9 دی 57 و دیگری سالروز حماسه بصیرت در کشور است.


حداد عادل، حضور 85 درصدی مردم در انتخابات سال 88 را، سند افتخاری برای ایران و برای مردم سالاری دینی دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در نهایت آزادی بود و با نظم کامل برگزار شد.


وی اظهار کرد: قبل از انتخابات، عده ای شروع به فتنه انگیزی و تلقین تقلب در انتخابات کردند؛ عصر انتخابات، قبل از شمارش تعداد آرا، یکی از نامزدها با دعوت رسانه های داخلی و خارجی نتیجه را با فاصله زیاد به نام خود معرفی کرد و خود را رییس جمهور دانست.


رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: با وجود الطاف رهبری و دعوت خصوصی از این آقا برای این که اگر اعتراض دارد، باید از طریق قانون و شورای نگهبان رسیدگی کند؛ وی باز هم بر طبل تحریک مردم کوبید تا مردم را به خیابان ها بیاورد با ادعای این که در انتخابات تقلب شده است.


حداد عادل، حضور بی نظیر مردم در نماز جمعه 29دی 88 را پاسخی به دشمنان برشمرد و تصریح کرد: اگر ما ساکت هستیم، منتظر اشاره رهبری هستیم و گرنه با یک حرکت همه آن ها را جمع می کنیم.

 

وی ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب در خطبه ها، از سوابق مثبت چهار نامزد یاد کردند و فرمودند «در هیچ جای دنیا تکلیف انتخابات با شورش مردمی حل نمی شود و هرکس اعتراض دارد از راه قانون وارد شود، من نیز تضمین می کنم که رسیدگی شود» اما این آقایان با بی تفاوتی، دوباره بیانیه دادند که معلوم شد، داستان تقلب انتخاباتی نیست بلکه  مخالفت با اصل نظام و ولایت فقیه بود.


وی ادامه داد: به تدریج مردم منطق رهبری را درک کردند و در واقع دو جریان در مقابل هم بودند، یکی اتهام تقلب در انتخابات و دادن بیانیه در تحریک و هیجان مردم بود که هیچ سند و مدرکی نداشتند و دوم، جریانی که رهبری هدایت می کردند. ایشان یاداور شده بودند که اگر ما امروز بر طبق قانون عمل نکنیم و بخواهیم تسلیم فشار شویم این عین دیکتاتوری است.


رییس کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: این آقایانی که امروز یه عده به دنبال تطهیر آنها هستند و خواهان رفع حصر هستند، این آقایان ظلمی به انقلاب کردند که صدام با همه بی رحمی اش به انقلاب نکرد.چرا که صدام دشمن بود اما از نیروی خودی نبود. ولی آنها در این انقلاب سابقه و مسؤولیت داشتند و به این نظام را دروغگو و متقلب معرفی کردند.


وی با بیان این که وقتی دست دشمن را از مطامع کشور کوتاه کردیم آن ها همواره به دنبال فرصت بودند که روزی جبران کنند، خاطر نشان کرد: فتنه گران داخلی، بستر مناسب را برای حضور بیگانه در کشور فراهم کردند تا جایی که جنبش سبز را بزرگ‌ترین سرمایه های خود در ایران می دانند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،
حادثه روز عاشورا را سبب لبریز شدن صبر مردم ایران خواند و خاطر نشان کرد: نیروی ایمانی ریشه انقلاب بود و این نیرو بصورت خودجوش به تلاطم افتاد و مردم با حضور خود، اقتدار ایران را به دنیا نشان دادند.


حداد عادل در ادامه گفت: 9 دی، مردم بصیرت خود را نشان دادند یعنی،با بصیرت استدلال رهبری را می پذیریم اما پیرو و تسلیم حرف غلط افراد بیگانه نمی شویم. 9دی و فتنه 88، یک امتحان برای ملت بود که در این امتحان پیروز شد و فتنه گران مردود شدند، عده ای از خواص نیز مردود بودند؛ آنهایی که یا سکوت کردند یا بی بصیرتی کردند یا شفاف سازی نکردند.


نماینده مجلس تأکید کرد: 9دی، سرمایه ای ملی برای ملت ما شد، برگزاری چنین مراسمی، علاوه بر تجدید پیمان با شهدای 9دی سال57 که کار قهرمانانه خدایی بود، با یادآوری حماسه 9 دی، به دشمنان اعلام می کنیم که در ایران، فضای سیاسی برای فتنه گران در آینده وجود نخواهد داشت.


وی پیام 9 دی برای آمریکا را اینگونه بیان کرد: آنهایی که تصور می کنند، می توانند با تحریم، مردم را از انقلاب و امام خود سرد کنند؛ بدانند که این ملت با وحدت، ایمان، کار و تلاش کشور را اداره می کنیم و هرگز دست نیاز به سوی دشمنان دراز نخواهیم کرد. ما مردم ایران به آمریکا و آنهایی که فکر می کنند با تحریم، مانع پیشرفت کشور می شوند، پیغام می دهیم که ما پشت سر رهبری ایستاده ایم و با اقتصاد مقاومتی و نیز سبک زندگی اسلامی، خود را از دایره توطیه های شما خارج می کنیم.


رییس کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: ما ملت و دولت، دست در دست هم با مسؤولان کشوری، از این نظام پشتیبانی خواهیم کرد و راه شهدا را ادامه می دهیم، ملت را به جایی می‌رسانیم که چشم و چراغ دنیای اسلام شویم. تا دشمن اجازه شیطنت به دشمن در کشور خود را نمی دهیم بلکه اجازه آن را به کشورهای عراق، سوریه و لبنان نیز نخواهیم داد.


گفتنی است، در پایان مراسم، تجمعی در میدان امام خمینی شهر تربت حیدریه، با حضور مسؤولان و مردم انجام شد که در آن شعارهایی همچون  قاضی انقلابی، اعدام انقلابی/مرگ بر فتنه گر مرگ بر منافق/ حرمت شکن عاشورا اعدام باید گردد، فریاد می زدند./844/
پ201/ب6

ارسال نظرات