۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۳۸۴۴۹
در همایش بصیرت مهدوی مطرح شد؛

پاسخ تولیت مسجد مقدس جمکران به شبهه افکنی حجاریان

خبرگزاری رسا - تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهانتی که سعید حجاریان به ساحت امام حسین(ع) داشت، گفت: برخی در رسانه‌ها این شبهه منتشر کردند که امام حسین(ع) انقلابی عملکرد و امامان پس از ایشان قانون‌گرا شدند؛ شهادت تمامی اهل بیت(ع) دلیل محکمی بر رد این مدعا است.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9دی، همایش بصیرت مهدوی ویژه خادمان، کارکنان و مسؤولان مسجد مقدس جمکران در شبستان مراسمات این مکان مقدس برگزار شد؛ شعر خوانی، سخنرانی و هم‌خوانی سرود مهدویت از جمله برنامه‏های این همایش بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به سالروز 9دی توصیه کرد: اخیرا برخی در رسانه‏ها شبهه‏ای ایجاد کرده‏اند که امام خمینی(ره) در ابتدا انقلابی عمل کردند و پس از انقلاب به صورت دیپلماتیک فعالیت کردند و مدعی هستند که امام حسین(ع) انقلابی عمل کرد و اهل بیت(ع) بعد از امام حسین(ع) قانون‏گرا شدند؛ این در حالی است که تمامی اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

 

قائم مقام تولیت جمکران نیز در ابتدای این همایش با گرامی‏داشت سالروز حماسه 9دی، گزارش‏هایی از عملکردها، برنامه‏ها و مراسمات اخیر این مجموعه ارائه داد؛ تشکیل شورای عالی فرهنگی، تعامل با آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و دیگر آستان ها را از جمله فعالیت‏های فرهنگی این معاونت بیان کرد.

 

گفتنی است که در این همایش حجت الاسلام تکیه‏ای، با حفظ قائم مقامی تولیت، از سمت معاونت فرهنگی تودیع و محمد سلیمانی به این معاونت معرفی شد./840/پ202/ف

 

ارسال نظرات