۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۴۰۸
امام جمعه بهبهان:

دستاوردهای حماسه 9 دی باید بیش از پیش برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان با بیان این که توهین به مقدسات و ارزش های دینی به ویژه به امام حسین(ع)، مهم ترین عامل حضور مردم در 9دی است، گفت: ولایت‎مداری مردم، اطاعت از رهنمودهای رهبری برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی و آگاهی از هدف اصلی توطئه دشمن سبب حضور پرشور مردم در 9دی است.
حجت الاسلام ابوعلي , امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عظمت حماسه 9دی که سبب ماندگاری آن در طول تاریخ شد، ابراز داشت: حضور با بصیرت و آگاهی مردم در حماسه و جهت از بین رفتن فتنه، دیگر علل ماندگاری آن در طول تاریخ است.  

حجت الاسلام ابوعلی با بیان این که بیداری و بصیرت ملت ایران از پیام های حماسه 9دی است، ابرازداشت: حضور مردم در صحنه و ولایت مداری از دیگر پیام های مهم حماسه 9دی است.

وی با بیان این که حضور مردم در حماسه 9دی بیانگر پای‎بندی آنها به نظام و انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مردم با حضور در حماسه 9دی نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه خواهند ماند و از آرمان های انقلاب صیانت می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان با بیان این که حماسه 9دی اهمیت بالایی دارد، گفت: باید  دستاوردهای حماسه 9دی را به ویژه در میان جوانان و نوجوانان بیش از پیش تبیین کرد.

امام جمعه بهبهان با بیان این که توهین به مقدسات و ارزش های دینی به ویژه به امام حسین(ع)، مهم ترین عامل حضور مردم در 9دی است، اظهار داشت: ولایت‎مداری مردم، اطاعت از رهنمودهای رهبری برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی و آگاهی از هدف اصلی توطئه دشمن سبب حضور پرشور مردم در 9دی است.

وی با بیان این که توهین به مقدسات از سوی فتنه گران سبب رسوایی چهره حقیقی آنها شده است، خاطرنشان کرد: فتنه گران با توهین به مقدسات و اعتقادات دینی نشان دادن که با معارف دینی دشمنی و مخالفت دارند.

حجت الاسلام ابوعلی در پایان افزود: ملت ایران باید قدر این روز بزرگ را که سبب صیانت از آرمان های انقلاب و امام(ره) شده را بدانند./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات