۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۳۸۴۰۰
امام جمعه شوشتر:

پیوند معنوی میان مردم و ولایت سبب حضور پرشور مردم در 9 دی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر با اشاره به حضور پرشور مردم در 9 دی، افزود: صلابت و قاطعیت رهبری، پیوند الهی و معنوی میان مردم و ولایت، از مهم ترین علل حضور مردم در 9 دی است.
امام جمعه شوشتر

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هواز، با بیان این که مردم باید پیام های حماسه 9 دی را در جامعه احیا کنند، گفت: تبیین اهداف و پیام های حماسه 9 دی برای ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان در جهت مقابله با توطئه های دشمن ضروری است. 

حجت الاسلام سلیمانی پیوند ناگسستنی امت با امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و آگاهی از پیام های مهم حماسه 9 دی است، افزود: وظیفه شناسی مردم و احساس تکلیف شرعی، پیام مهم حماسه 9 دی برای دشمنان داخلی و خارجی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به حضور پرشور مردم در 9 دی، افزود: صلابت و قاطعیت رهبری، پیوند الهی و معنوی میان مردم و ولایت، از مهم ترین علل حضور مردم در 9 دی است.

وی با بیان این که پیام 9 دی به زمان خاصی اختصاص ندارد، اظهار داشت: 9 دی به سبب اهمیت حضور مردم در صحنه به عنوان یوم الله باید معرفی شود.

امام جمعه شوشتر با اشاره به این که ملت هرگاه که انقلاب اسلامی و نظام نیاز به حمایت داشته باشد در صحنه حضور خواهد داشت، ابراز داشت: مردم ایران هیچ گاه اجاز نخواهند داد که برنامه های دشمنان داخلی و خارجی در این کشور اجرایی شود.

ریس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در ادامه افزود: پای‎بندی مردم به اسلام و ارزش ها و قدردانی از نظام و انقلاب سبب حضور پرشور مردم در 9 دی است.

وی در پایان با بیان این که مردم حمایت از نظام را وظیفه دینی و شرعی خود می دانند، گفت: حمایت از انقلاب، امتیاز اساسی کشور ایران نسبت به نهضت و انقلاب دیگر کشورها است./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات