۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۳۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

9 دی بصیرت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که 9 دی روز شناخت خواص بی بصیرت است، گفت: 9 دی بصیرت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مسجد جامع شهر پلدختر برگزار شد، گفت: یوم الله 9 دی یادآور خلق حماسه ای بی بدیل و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که 9 دی بصیرت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد، افزود: حماسه 9 دی ماه اوج حمایت ملت از آرمان های انقلابی و دینی است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که 9 دی ماه یکی از روزهای پر افتخار مردم لرستان است، عنوان داشت: یوم الله 9دی در تاریخ ایران فراموش نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم در راهپیمایی این روز و شکلگیری این حماسه باشکوه بسیار با ارزش است و تبعیت از ولایت مهم ترین عامل ماندگاری این روز تاریخی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که مردم با بصیرت لرستان احساس تکلیف دینی کرده و ثابت کردند که پیرو ولایت فقیه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند، یادآور شد: مردم بصیر در این روز تاریخی ضمن تشخیص حق از باطل، خط بطلانی بر دسیسه دشمنان کشیدند.

وی با اشاره به اعمال فتنه گران در سال 88 افزود: فتنه گران مسجد و پرچم امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم(ع) را آتش زدند و سپس به سراغ اهانت به عاشورا و دین رفتند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که بصیرت مردم بساط فتنه 88 را در هم پیچید، ابراز داشت: مردم در این روز با حضور گسترده و شکوه وحدت، ولایت مداری، دشمن ستیزی و پایبندی به آرمان های انقلاب، نظام را به دوست و دشمن ثابت کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حماسه عظیم 9 دی در سایه تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه حاصل شد، بیان داشت: بصیرت مردم موجب خاموش شدن فتنه 88 شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات