۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۳۷۹۳۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

حرکت انقلابی مردم در 9 دی همراه با بصیرت دینی و انقلابی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر حماسه 9 دی را یک روز به یاد ماندنی و بزرگ در تاریخ انقلاب دانست و گفت: حرکت انقلابی مردم در 9 دی همراه با بصیرت دینی و انقلابی بود.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: حماسه 9 دی، یکی از رویداد های بسیار مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، قطعا این روز بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد و به عنوان یکی از روزنه های ارزشمند انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کرده است.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: حرکت انقلابی مردم در 9 دی همراه با بصیرت دینی و انقلابی بود، امیدواریم این مسیری که انتخاب کردند و از همه مهم تر لبیک گویی که به فرمان رهبر معظم انقلاب داشتند، یک درس بزرگی است برای دشمنان تا بار دیگر طمعی نسبت به انقلاب نداشته باشد.


حجت الاسلام سروستانی حماسه 9 دی یک روز به یاد ماندنی و بزرگ دانست، و گفت: ما باید این روز را بزرگ بداریم و بتوانیم این تاریخ را در برنامه های خودمان داشته باشیم و بدانیم دشمن دست از عداوتش برنداشته است و هر روز که از تاریخ انقلاب ما می گذرد، بهانه های جدیدی را ایجاد می کند تا به اهداف خود برسد.


وی ادامه داد: ما هم در جهت حقانیت و راهی که انقلاب ما در پیش گرفت و تا پیروزی اسلام بر استکبار جهانی با محوریت ولایت و رهبری را دنبال می کنیم.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ما یک وظیفه ای نسبت به خلق حماسه داریم و وظیفه بعدی ما در جهت نگهداری آن است، همانطور که ما در روز 9 دی توطئه های دشمن را خنثی کردیم، وظیفه پاسداری و استواری این حرکت را باید جامعه ما داشته باشد و ما با پاسداشت این ایام دشمنان را نسبت به آینده ناامیدتر کنیم.


حجت الاسلام سروستانی در پایان اظهار داشت: شور و شعوری که مردم نسبت به ولایت دارند و در هر مقطعی لبیک گوی رهبر هستند جای شکر دارد و امیدواریم این چراغ سبزی که در اربعین حسینی از مردم دیدیم علی رغم تهدیدهایی که دشمنان نسبت به مراسم عاشورا داشتند، نقطه امیدی شد تا انقلاب ما روز به روز به اهدافش نزدیک تر شود./833/ت302/ب4

ارسال نظرات