۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۳۷۴۳۱
همزمان با نهم ربیع الاول؛

همایش بزرگ وحدت در سایه بیعت در جمکران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) همایش باشکوهی با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
آغاز امامت حضرت مهدي(عج)

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، جلسه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی سراسر کشور در این مکان مقدس و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

تولیت مسجد مقدس جمکران در این جلسه گفت: برگزاری مراسمی با شکوه به مناسبت نهم ربیع الاول و با حضور طلاب و دانشجویان از سراسر کشور با هدف بیعت با امام زمان(عج)، جلوه زیبایی از وحدت حوزه و دانشگاه زیر سایه حضرت حجت(عج) را به نمایش خواهد گذاشت.

 

در این جلسه ستاد اجرایی برگزاری مراسم با حضور نمایندگانی از مسجد مقدس جمکران، مرکز تخصصی مهدویت، حوزه علمیه و دانشگاه تشکیل شد تا مقدمات برگزاری مراسم را فراهم کنند.

 

همچنین بر برگزاری همایشی باشکوه تحت عنوان «وحدت در سایه بیعت» همزمان با نهم ربیع الاول با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور و با همکاری ادارات، نهادها و وزارتخانه های مرتبط  تأکید شد.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه پیشنهادات اجرایی و عملی جهت ارائه به دستگاه های اجرایی و فرهنگی سراسر کشور جهت برگزاری باشکوه بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) بررسی شد./907/د102/ب6

ارسال نظرات