۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۲۳۵۷۳۶
در حاشیه سومین فراخوان وقف و رسانه خراسان رضوی؛

هنرمندان و اصحاب رسانه از بقاع متبرکه استان بازدید می کنند

خبرگزاری رسا ـ اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری تور‌های خبری بقاع متبرکه در سطح استان خبر داد.
وقف و رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، سید محمد فتحی، مدیر روابط عمومی این اداره گفت: در سومین دوره همایش استانی «وقف و رسانه» به منظور آشنایی بیشتر رسانه‌ها و پوشش خبری مناسب نسبت به دوره‌های پیشین تور‌های خبری در سطح استان در حال برگزاری است.

 

وی افزود: 28 فیلم نامه نویس از موقوفه عبدالله رضوی و امامزادگان یاسر و ناصر و 42 نفر عکاس از امام زاده ‌سیدمحمد (گنبد خشتی)، بقعه خواجه مراد و اباصلت جهت فراخوان سومین جشنواره وقف و رسانه دیدن کردند.

 

فتحی خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته با تقویت رسانه‌ها و پوشش خبری مناسب افزایش ثبت وقف‌های جدید را شاهد بوده‌ایم همچنین امسال در سومین دوره‌ با برگزاری تور‌های خبری در نظر داریم رسانه‌ها را بیشتر با وقف آشنا کنیم.

 

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه فراخوان همایش در سطح استان اعلام و آخرین مهلت ارسال آن 25 آذر ماه است، افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی مشهد، خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و یا پست الکترونیکvaghf@awqaf.irارسال و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 05138480153 تماس بگیرند.

 

گفتنی است همایش وقف و رسانه، چهارم دیماه با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری در تالار نور مشهد برگزار می‌شود./930/د102/ب5

ارسال نظرات