۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۳۵۲۷۰
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی و اقتدار نظام در عرصه جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا، ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی را رمز پیروزی و اقتدار نظام در عرصه جهانی دانست.
پرچم ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیوا گلستان امروز در همایش بسیج و رسانه در گرگان با اشاره به دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب فعالیت های گسترده خود را علیه نظام و انقلاب آغاز کردند، گفت: همه تلاش دشمنان جلوگیری از پیشرفت و توسعه نظام اسلامی بود.

 

وی با بیان این که خوشبختانه با ایستادگی و مقاومت ملت ایران، دشمنان در همه نقشه ها و توطئه های خود شکست خوردند، افزود: تحریم، تهدید و جنگ نظامی تلاش های دشمنان پس از پیروزی انقلاب با تضعیف و ضربه زدن به انقلاب ملت ایران بود.

 

حجت الاسلام رعایتی از بسیج به عنوان هدیه ای ماندگار از سوی امام خمینی(ره) به ملت بزرگ ایران دانست و تصریح کرد: بسیج در دوران مختلف این انقلاب همه معادلات دشمنان را بر هم زد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج نهادی منعطف است و در همه عرصه ها می تواند فعالیت کند و از زمان جنگ سخت در میدان حضور داشت و امروز نیز در میدان جبهه های فرهنگی و اقتصادی نیز در صحنه حضور پررنگ دارد.

 

حجت الاسلام رعایتی در ادامه سخنان خود به رسالت مهم رسانه ها در کشور اشاره کرد و با بیان این که اطلاع رسانی، نقد و عدم یکسو نگری از وظایف رسانه ها در کشورمان است، افزود: رسانه ها باید با رویکرد بسیجی درست بودن اخبار، رعایت انصاف و بهره گیری از نظرات همه سلیقه ها و افکار در رسانه ها مورد توجه قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: تلفیق رسانه با بسیج هنر جدیدی را به ظهور خواهد رساند و صادقانه در همه حوزه ها ورود پیدا می کند که باید در جهت تقویت آن اقدام کرد.

 

وی با تاکید بر این که عوامل بسیاری انقلاب را تهدید می کند، بیان داشت: یکی از این عوامل تحریف است و این مسأله از زمان پیامبر اسلام نیز وجود داشته و باعث شد تا مسلمانان از مسیر درست اسلام فاصله بگیرند.

 

حجت الاسلام رعایتی گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی صحیح و آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی باید جلوی منحرف شدن انقلاب را بگیرند و نگذارند دشمنان به اهداف خود دست یابند./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات