۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۳۳۳۸۶

دانش آموزان بروجردی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بروجرد از اعزام دومین مرحله دانش آموزان بروجردی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا گودرزی، مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بروجرد، صبح امروز، در جمع اصحاب رسانه گفت: از 10 آذر ماه جاری دانش آموزان خواهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی با بیان این که اعزام دانش آموزان در اردوهای راهیان نور از مهم ترین برنامه های بسیج است، عنوان داشت: بسیج در راستای ترویج ارزش های اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش بسزایی دارد.

گودرزی با بیان این که اعزام دانش آموزان بروجردی به اردوهای راهیان نور در سه مرحله انجام می شود، تصریح کرد: این اعزام در روزهای 10، 11 و 14 آذر ماه جاری انجام می شود.

وی با اشاره به این که در نخستین مرحله اعزام به اردوهای راهیان نور یک هزار و 410 نفر از دانش آموزان برادر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند، یادآور شد: این تعداد از دانش آموزان در قالب 27 دستگاه اتوبوس اعزام شده اند.

مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بروجرد خاطرنشان کرد: در دومین مرحله از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب 720 نفر از خواهران دانش آموز نیز در قالب 18 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

گودرزی هدف از اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت بین نسل جوان بیان کرد.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در راستای تهاجم فرهنگی ابراز داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان سد محکمی در برابر دسیسه های آنان است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات