۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۳۲۳۸

بیش از 130 مبلغ در مدارس بروجرد فعالیت می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 133 مبلغ خواهر و برادر در مدارس بروجرد مشغول فعالیت هستند.
اعزام مبلغين

جت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یکصد و 33 مبلغ خواهر و برادر به صورت دائم در مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان حضوری فعال دارند.

وی با اشاره به این که مبلغان اقامه نماز را در مدارس برعهده دارند، افزود: این مبلغان در راستای جذب جوانان و نوجوانان به خوبی ها به‌ویژه جذب آنها به نماز و نماز جماعت بسیار اثر گذار است.

حجت الاسلام جعفرپور عنوان داشت: شخصیت ائمه جماعات و نحوه برخورد آنان با جوانان در  جذب جوانان به دین، مسجد و نماز جماعت، می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی با اشاره به حضور مبلغان در مدارس و بین دانش آموزان تأکید کرد: مبلغان باید در جهت ترویج فرهنگ دینی و تبیین ارزش های الهی بین جوانان و نوجوانان تلاش کنند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به این که در سال تحصیلی جاری ارتباط مناسبی بین مدارس و حوزه های علمیه برقرار شده است، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در راستای تقویت معنویت در مدارس بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: بهترین روش آگاه سازی جوانان و نوجوانان از دسیسه های دشمن حضور مبلغان بین آنان است.

وی بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال خدشه دار کردن فرهنگ اسلامی هستند، افزود: مبلغان در این راستا وظیفه سنگینی را برعهده دارند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات