۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۳۲۸۶۹
کارشناس مذهبی:

کوتاه آمدن ما دشمن را جَری‌تر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرهنگی باشگاه دانش پژوهان جوان، گفت: اگر انرژی هسته‌ای را هم تعطیل کنیم، می‌گویند موشک‌ها را تحویل دهید، سپس می‌گویند مراکز حمایت از همجنس بازان را تأسیس کنید.
حجت الاسلام محمود ابوالقاسمي، کارشناس مذهبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی، کارشناس مذهبی امشب در مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر در مسجد شهید بهشتی واقع در میدان نبرد تهران با اشاره به آیات «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» از سوره صف و آیه «یریدون ان یطفئوا نورالله بافواههم و یابی الله الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون» از سوره توبه، ابراز داشت: این دو آیه از آیاتی هستند که مربوط به تلاش مذبوحانه و بی اثر بنی امیه برای ریشه کن کردن اهل بیت(ع) است.

 

وی هدف شجره خبیثه را ریشه کنی اهل بیت(ع) و جایگزین کردن رذایل به جای فضایل دانست و اظهار داشت: وقتی اهل بیت(ع) ریشه کن شوند، حقایق، ایمان، تقوا و فضایل ریشه کن می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی با اشاره به آیه «ظَهَرَ الْفَسادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ لِیُذیقَهُمْ بَعْضَ الَّذی عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُونَ»، بیان داشت: شجره خبیثه هم خودش می‌خواهد فساد کند و هم دیگران را به فساد دعوت کند.

 

کارشناس مذهبی به آیه «وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» اشاره کرد و با ابراز حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: یا باید همه چیزمان حتی امام حسین(ع) را بدهیم و یا باید بگوییم ما بسیج داریم که از هیچ کس هم نمی‌ترسد زیرا اگر انرژی هسته‌ای را هم تعطیل کنیم، می‌گویند موشک‌ها را تحویل دهید، سپس می‌گویند مراکز حمایت از همجنس بازان را تأسیس کنید.

 

انقلاب اسلامی و بسیج تجلی زیاد شدن عقل مردم در آخرالزمان و مهدی خواهی است

 

وی با اشاره به این‌که در آخرالزمان عقل مردم زیاد می‌شود، ابراز داشت: معنای این مسأله این است که مردم به دنبال حق می‌روند و موج مهدی خواهی ایجاد می‌شود و اگر نماینده امام زمان(عج) را پیدا کنند، از او دست برنمی‌دارند، انقلاب اسلامی و بسیج تجلی زیاد شدن عقل مردم در آخرالزمان و مهدی خواهی بود.

 

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی به اعتراضات مردم فرگوسن آمریکا نسبت به قتل نوجوان سیاهپوست و تبرئه شدن پلیس قاتل وی اشاره کرد و اظهار داشت: دیگر نمی‌شود از بشریت سواری گرفت؛ هر جای عالم مردم دنبال حق باشند، بدان معنا است که به دنبال علی(ع) هستند اما اسم ایشان را نمی‌دانند و وقتی امام عصر(عج) ظهور کنند، دنبال او می‌روند.

 

مشاور فرهنگی باشگاه دانش پژوهان جوان عقل را رشته اتصال به حق دانست و ابراز داشت: عقال یک رشته محکم کننده است که عقل از آن گرفته شده است.

 

کارشناس مذهبی به حدیث شریف «علی مع الحق و الحق مع علی» اشاره کرد و با بیان این‌که تمام حق در وجود علی(ع) جلوه می‌کند، اظهار داشت: هر وقت پیامبر اکرم(ع) به علی(ع) نگاه می‌کرد، می‌گفتند چه ارادتی به علی(ع) دارد.

 

حجت‌الاسلام ابوالقاسمی ابراز داشت: یکی از اسرا در دوران اسارت به امام خمینی(ره) نامه نوشته بود که اینجا ما را کتک می‌زنند اما اگر به شما فحش بدهیم، با ما کاری ندارند، امام خمینی(ره) در جواب فرموده بودند اگر به من فحش دهید، با شما کاری ندارند، این کار را انجام دهید./956/پ202/ب4

ارسال نظرات