۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۳۲۶۷۶

چهارمین کرسی آزاد اندیشی در حوزه ناباروری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین کرسی‌آزاد اندیشی در بیان دیدگاه‌های فقهی در حوزه ناباروری، روش‌های نوین و شبیه سازی درمانی در مجتمع آموزش علوم اسلامی برگزار شد.
کرسي آزاد انديشي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین کرسی آزاد‌اندیشی با بیان دیدگاه‌های فقهی در حوزه درمان ناباروری و روش‌های نوین و شبیه‌سازی درمانی امروز با حضور حجت الاسلام طه مرقاتی، حجت الاسلام محمد رضا رضا نیا و دکتر رضا سامانی در مجتمع آموزش علوم اسلامی  کوثر برگزار شد.

 

در حاشیه این برنامه خدیجه جلالی مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه چهارمین کرسی آزاد اندیشی در مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر گفت: از آنجایی که مجتمع آموزش اسلامی کوثر یکی از مراکز و موسسات آموزش عالی پژوهشی در رابطه با فعالیت‌های فقهی طلاب سطح دو و سه است ما بحث‌هایی را که در زمینه پژوهشی نیاز به کار بیشتر بدون تکرار باشد را انتخاب کردیم.

 

وی افزود: امروز مساله‌ بیان دیدگاه‌های فقهی در حوزه درمان ناباروری و روش‌های نوین و شبیه‌سازی که با مشورت افراد صاحب نظر به عنوان کرسی‌آزاد اندیشی انتخاب کردیم مساله‌ای است که پیرامون آن کمتر کار شده است و ضرورت کار کردن درباره آن احساس می‌شود.

 

مدیر مجتمع آموزشی علوم اسلامی عنوان کرد: امروز باید پژوهش طلاب به سمت و سویی سوق داده شود که برطرف کننده نیاز جامعه باشد، ما با مشورتی که با چند مرکز و ازجمله موسسه رویان داشتیم و اساتید در این حوزه دعوت به عمل آمد تا طی صحبت‌های در این جلسه طلاب را نسبت به مسائل فقهی در حوزه درمان ناباروری و روش‌های نوین و شبیه‌سازی توجیه و آگاه نمایند.

 

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: این جلسه که به عنوان جلسه توجیهی و مقدماتی محسوب می‌شود مقالاتی ارائه شده که نیاز به بررسی بیشتر دارد، و همچنین طی این جلسه طلاب راهنمایی شدند که موضوعاتی را برای پایانامه‌های خود انتخاب کنند که از مساله کپی برداری و کارهای تکراری به دور باشد و کارهای پژوهشی مفیدی صورت گیرد./807/پ202/ب4

ارسال نظرات