۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۳۲۰۴۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر:

تفکر بسیجی راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: ‌تقویت تفکر بسیج یکی از وظایف مهم روحانیت در جهت پاسداشت ارزش های نظام است.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در جمع طلاب بسیجی این شهرستان افزود: ارزش های والای دفاع مقدس باید شناسایی، مشخص و اولویت بندی شود و روحانیت و کارشناسان مذهبی باید در این رابطه کمک کار بسیج و همراه با بسیجیان باشند.

 

وی ضمن تبیین جایگاه بسیج و تاسیس این نهاد به فرمان تاریخی امام راحل اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است تا بتوان دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را به نسل های جوان کشور منتقل کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: ارج نهادن به بسیج ارج نهادن به همه ارزش ها است و با رعایت ارزش های دینی می توان تفکر دینی و تفکر بسیجی را در جامعه گسترش داد.

 

حجت الاسلام بابایی در ادامه همچنین با اشاره این که مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود دستاوردهای بسیجی در دهه های اخیر را برای جامعه تبیین کنند، خاطر نشان کرد: ماه محرم فرصتی مناسب است تا علما و روحانیت از تریبون مساجد در جهت تبیین ارزش های والای انقلاب و آرمان های نظام و بسیج استفاده کرده و در این راستا روشنگری کنند تا جامعه جوان ما بیشتر با این ارزش ها آشنا شود.

 

این مبلغ دینی همچنین با تأکید براین که عزاداری امام حسین(ع) باید با معرفت بخشی همراه باشد، تصریح کرد: تقویت بصیرت در جامعه و برگزاری مراسم‌های در خور شأن ماه محرم از مسائل مهمی است که از همین ابتدا باید مورد توجه همه ما باشد تا در جهت معرفت افزایی تلاش شود.

 

حجت الاسلام بابایی با اشاره به این که اصل اجرای برنامه های ما بر مبنای فرهنگی و با محوریت دینی و ارزشی است، ادامه داد: پیام اصلی و اساسی عاشورا ولایتمداری و ولایت‌پذیری، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز بوده و به همین دلیل ما باید با همه ظرفیت ها، پیام حقیقی عاشورا و فلسفه نهضت حسینی را به نسل‌های امروزی منتقل کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج این اداره گفت: اعزام مبلغان به مدارس و تبیین جایگاه بسیج و ارزش های انقلاب، حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی مزار شهدا، دیار با خانواده های شهدا، حضور در همایش بزرگ بسیجیان، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری از جمله برنامه های در دست اقدام ما در هفته بسیج است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: همه کسانی که نسبت به ارزش های دینی و نقش حساس و مؤثر ولایت پایبند هستند، بسیجی هستند و به همین دلیل باید در این رابطه با حساسیت بیشتری در قبال انقلاب و ارزش های انقلاب وارد شویم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات