۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۲۰۴۱
امام جمعه نکا:

تفکر بسیجی رمز اقتدار و عزت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا، رمز پیروزی های ملت ایران در 35 سال گذشته را تفکر بسیجی دانست و گفت: فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نیز با همین تفکر در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره مذاکرات ژنو بر ضرورت الگو قرار تفکر بسیجی از سوی تیم مذاکره کننده کشورمان با کشورهای غربی تأکید کرد و گفت: نباید در مذاکرات تنها به دنبال حذف تحریم ها باشیم بلکه باید عزت و اقتدار خودمان را نیز با همه توان حفظ کنیم.

 

وی با تأکید براین که باید از داشته های خود در این عرصه با اقتدار و بدون هیچ انفعالی دفاع کنیم، تصریح کرد: تفکر بسیج تنها راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب به ویژه آمریکا است.

 

امام جمعه نکا با بیان این که آمریکایی ها در مذاکرات به دنبال تأمین منافع رژیم صهیونیستی هستند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند ملت بزرگ ایران همچنان وابسته غرب باقی بماند و از پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی به شدت عصبانی و هراسان هستند.

 

حجت الاسلام لائینی رمز پیروزی های ملت ایران در 35 سال گذشته را تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نیز با همین تفکر در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب ملت ایران استفاده کردند، افزود: اما هوشیاری و وحدت ملت بزرگ ایران مانع از تحقق توطئه های شوم دشمنان شده است.

 

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این خصوص راه بی اثر کردن تحریم ها است، افزود: اقتصاد ملی ما وقتی شکوفا می‌شود که متکی به اقتصاد مقاومتی باشیم.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که کشورمان باید با بهره گیری از توان علمی و فکری نخبگان اداره شود نه چاه های نفت، افزود: هرگاه توانستیم با استفاده از تفکرات نخبگان به جایگاهی برسیم، قدرت و ابهت ما به جهانیان ثابت می شود.

 

وی به سالروز تأسیس بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج رمز پایداری و ماندگاری و عزت ملی است که نباید بسیج در کیفیت و کمیت کاهش پیدا کند و باید همچون گذشته با صلابت در میدان های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رزمی و اکنون اقتصادی وارد شود.

 

امام جمعه نکا، بسیج را موهبت آسمانی و الهی برای نظام دانست که به عنوان یک طرح راهبردی برای همه کشورهایی است که می‌خواهند از سلطه دشمان نجات پیدا کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: بسیج یک مجموعه جامع در همه عرصه‌ها همچون نظامی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سازندگی و سلامت است و با حضور در این عرصه منشأ خیر و برکت می‌شود.

 

وی ادامه داد: بسیج در سنگر امر به معروف و نهی از منکر عمل می‌کند، در سنگر تبلیغات به جنگ فرهنگی می‌پردازد و نخبگان بسیجی ما در دوره های علمی به درجات عالی رسیدند و  در مسائل ورزشی هم به مرحله  های قهرمانی رسیده اند و با این همه پیشرفت ها باید بگوییم بسیج شجره طیبه ای است که در همه زمینه ها آثارش را مشاهده می‌کنیم.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: رژیم صهیونیستی هرگاه با ارتش های کشورهای عربی مواجه شد پیروز شد اما وقتی با بسیج حزب الله که الگویش بسیج ما است مواجه شد، شکست خورد و باید بدانیم که جهت گیری اصلی بسیج برای رسیدن به همین ایده یعنی دنیای بدون آمریکا است.

 

وی گفت: کشورهای سوریه و عراق که زیر فشارهای مزدوران هستند، راه نجات خود را در بسیج دیده‌اند که بسیج یک ضرورت برای کشور و نظام ما است و پایه اساسی اقتدار و حراست از آرمان های انقلاب است و همه باید در تقویت آن کوشش کنند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات