۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۰۲۰
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

سپاه ظرفی از جنس فرهنگ و تفکر بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان بسیج را یک تفکر دانست و گفت: سپاه ظرفی از جنس فرهنگ و تفکر بسیجی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در خرم آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز، در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و با حضور مسؤولان و کارکنان سپاه ابوالفضل(ع) این استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: سپاه ظرفی از جنس فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی با بیان این که بسیج آرمانی دست یافتنی است، افزود: این آرمان یک تفکر، فرهنگ و نوع سبک زندگی است که در عرصه های گوناگون موفق عمل می کند.

کشکولی در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های گوناگون بیان داشت: تفکر بسیجی اکسیری بوده که نه تنها در جوامع شیعی بلکه در جوامع سنی نیز موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به تفکر اشتباه برخی از آحاد مردم از بسیج خاطرنشان کرد: باید بدانیم بسیج از جنس مقاومت زمان شاه نیست و مفهومی فراتر از آن دارد.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به سخنان امام(ره) که به بسیجی بودن افتخار می کردند، عنوان داشت: بسیجی بودن افتخار ما و آحاد مردم جامعه است.

کشکولی با اشاره به شاخصه های بسیج یادآور شد: ایمان و اخلاص از مهم ترین شاخصه های بسیج بوده و بسیجی بودن بخشی از پیوست ولایت است.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان این که عدالت خواهی، ظلم ستیزی، شجاعت، شهامت، ابتکار، خلاقیت و تواضع از شروط کافی برای بسیج، اما شرط لازم برای بسیج پیوند و بیعت با ولایت است.

کشکولی با تأکید بر این که پیوند باید به صورت قلبی باشد نه به صورت مقطعی بیان داشت: این حضور برای تجدید بیعت با ولایت است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات