۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۲۰۱۲
امام جمعه بابل:

تفکر جهادی بسیج انقلاب و نظام را بیمه کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، خدمت بسیج را همه جانبه بیان کرد و گفت: بسیجیان تنها به میدان نظامی اختصاص ندارند بلکه حضور آنها با فعالیت های جهادی در همه عرصه های انقلاب کشور را بیمه کرده است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس بابل، بسیج را شجره  طیبه ای دانست که ریشه در باورهای دینی و اسلامی دارد و خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان نهادی مردمی که مبتنی بر باورهای دینی و دفاع در مقابل توطئه های دشمنان است توانسته خدمات شایانی را  در دوران حیات با برکت خود به جامعه ارائه دهد.

 

وی افزود: بسیج شجره طاهر است که با دست مبارک امام راحل در امتداد خط دفاع از حریم اسلام و ولایت در این کشور ولایی نهاده شد.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، خدمت بسیج را همه جانبه بیان کرد و گفت: بسیجیان تنها به میدان نظامی اختصاص ندارند بلکه حضور آنها با فعالیت های جهادی در همه عرصه های انقلاب کشور را بیمه کرده است.

 

وی ادامه داد: یکی از جلوه های بسیجی حضور در صحنه است و بعد از گذشت 35سال از انقلاب اسلامی قدرتمندانه در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور جدی دارند.

 

حجت الاسلام روحانی با تجلیل از بسیجیان پیشکسوت در دهه چهارم حیات انقلاب اذعان کرد: آفرین به برادران و خواهران پیشکسوت بسیجی که دوران جوانی و میان سالی را در همین راه گذرانده اند و اکنون دوران کهن سالی را سپری می کنند.

 

وی تجلیل از روز و هفته بسیج را تجلیل از فرهنگ پر برکت بسیج دانست و افزود: بسیجیان افرادی هستند که با حضور در همه صحنه ها هر لحظه آمادگی خود را برای حضور و دفاع از اسلام و انقلاب ابراز می کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این که  حضور در صحنه مهم ترین امر در فرهنگ بسیج است، تصریح کرد: بسیجیان کسانی هستند که فرهنگ آنها آمیخته با معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادی است.

 

وی با اشاره به ایمان درونی بسیجیان گفت: بسیجی در هر صحنه ای پیشرو است و در هر صحنه ای که او را طلب کند حاضر می شود زیرا ایمان در بسیجیان موج می زند.

 

حجت الاسلام روحانی برجسته ترین خدمت بسیج را حضور فعال و پرشور و ایثارگری ها در دفاع مقدس بیان و خاطرنشان کرد: بسیج مردمی با ایفای نقش عظیم در دوران دفاع مقدس در میدان جنگ و حتی دفاع از شهرها و روستاها در مقابل ضد انقلاب خدمات گسترده ای به انقلاب داشته است.

 

وی با اشاره به مقابله بسیج به گروهک های ضد انقلاب به خصوص مبارزه با تروریست های منافق افزود: کسی که توانست نیروهای خبیث تروریستی را در کشور تار و مار کند و به لانه هایشان بکشاند همین نیروهای بسیجی بودند.

 

امام جمعه بابل تبیین فرهنگ بسیجی را برای نسل های آینده ضروری عنوان و تصریح کرد: بسیجی ضمن داشتن بصیرت و آگاهی لازم، همه نگاه او به کلام رهبر و نگاه نافذ رهبری و خطوط ترسیم شده از جانب ایشان است.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل ادامه داد: بصیرت و اخلاص برخواسته از باورهای ایمانی بسیجی مانع از انحراف آنها از این مسیر ارزشمند نخواهد شد./1313/

ارسال نظرات