۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۳۱۸۱۷
نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جوانان توانمند بسیجی مهم ترین سرمایه های انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که بسیج مهم ترین دستاورد انقلاب و رهاورد امام خیمنی برای شکل دهی به تمدن اسلامی است، گفت: جوانان توانمند بسیجی و اقشار مختلف بسیج مهم ترین سرمایه های انقلاب در زمینه های مختلف هستند.
ديدار بسيجيان با امام جمعه بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین  محمد علی رضایی بیرجندی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در دیدار با جوانان بسیجی و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج در بیرجند با بیان این که بسیجیان مخلص ترین قشر در نظام اسلامی در طول سال های مختلف بوده اند، افزود: جوانان مهم‌ترین ثروت جامعه ما هستند و ما وظیفه داریم این جوانان را در قالب بسیجیان خیرخواه، عالم و هوشیار سازماندهی کنیم.

 

وی افزود:  تنها راه مبارزه با استکبار جهانی اندیشه، هوشیاری، سعه صدر و هم‌افزایی بسیج است و در شرایط کنونی تنها تفکر بسیجی است که می تواند موجب تحول بنیادین در عرضه های مختلف جامعه شده و کشور را از رکود خارج کرده و در مسیر شکوفایی و توسعه قرار دهد.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: تاکنون سه جریان مهم در طول تاریخ اتفاق افتاده است که یکی از آنها جریان اشعری گری و ظاهری‌گری است که تنها به ظاهر قرآن و دین توجه می‌کند و هم اکنون هم نمونه بارز آن گروه‌های داعش و سعودی هستند و جریان دیگر، جریان اهل بیت است که اضافه بر ظاهر دین به باطن آن اهمیت خاصی می دهد که جریان ایجاد شده در انقلاب اسلامی توسط امام خمینی هم یکی از جریان های ایجاد شده در امتداد و برگرفته از جریان اهل بیت است که توانسته بیشترین تاثیر گذاری را در سطح جهان داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی‌بیرجندی با اشاره به این که زیاده خواهی های استکبار و جنگ حق علیه باطل در تمام زمان‌ها وجود داشته است، افزود: هم اکنون هم دشمنان برای نابودی فرهنگ اهل بیت و امام خمینی(ره) تلاش می‌کنند که بسیجیان باید این تلاش‌های بیهوده را خنثی کنند.

 

وی ادامه داد: هدف از فرهنگ اهل بیت و امام این است که انسان‌ها و به خصوص بسیجیان سرشان را بالا بگیرند و از حقایق عالم و جامعه آگاه شوند و بسیج باید بتواند جوانان را به خود جذب کرده  و استعدادها و نیات خیرخواهانه آنها را شکوفا سازد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جریان صهیونیستی ایجاد شده در فلسطین، لبنان و سوریه را عامل ایجاد آسیب‌های زیادی در این کشورها عنوان کرد، گفت: دنیا به این نتیجه رسیده است که تنها راه پیروزی و مقابله با این جنگ‌ها و آسیب‌ها، بسیج است که تاکنون هم اقدماتی را به تاسی از بسیج در این کشورها انجام داده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به این که امروزه استکبار برای تغییر در افکار و زندگی ما همه چیز را به صورت بدلی ایجاد و ارائه کرده است، گفت: امروزه استکبار برای تحریف در اعتقادات افراد حتی مرجعیت انگلیسی بدلی هم ایجاد کرده است و می خواهد به وسیله این مرجعیت بدلی اسلام و ارزش های اسلامی و نظام ولایی را زیر سوال برده  تا بتواند با شکست نظام ولایی در جامعه اسلامی بر کشور و نیروهای جوان مسلط شود./968/پ202/ب 

ارسال نظرات