۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۳۱۰۵۶
آیت الله صفایی بوشهری:

تسریع در راه اندازی سامانه کمک ناوبری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: وجود فرودگاه در هر شهر نشانی از نماد توسعه یافتگی آن شهر است.
آيت الله صفايي بوشهري
به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با سرپرست شرکت فرودگاه های کشور گفت: یکی از مشکلات جدی موجود در فرودگاه بین المللی بوشهر نبود سامانه کمک ناوبری پیشرفته ای ال اس است که تسریع در راه اندازی این سامانه ضروری است.
 
وی افزود: با نبود این سامانه شاهد کاهش دید خلبان در شرایط نامطلوب جوی و لغو و یا تاخیر در پروازها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با پیگیری های مسؤولان استان بزودی این سامانه در فرودگاه بین المللی بوشهر راه اندازی و نگرانی مردم در زمینه لغو و تاخیر پرواز در شرایط جوی نامناسب برطرف می شود.

آیت الله صفایی بوشهری وجود فرودگاه در هر شهر را نشانی از نماد توسعه یافتگی آن شهر دانست و اظهار داشت: این فرودگاه ها هر میزان که از استانداردهای مطلوب پیروی کنند در جذب رضایت مردمی موثر واقع می شوند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: با توجه به وجود زیرساخت ها و علاقه مندی جوانان این استان، بوشهر می تواند به قطب آموزش خلبانی جنوب کشور تبدیل شود.

وی در ادامه ابراز داشت: درصورت مساعدت مسؤولان کشوری زمینه توسعه یافتگی هوانوردی و آموزش خلبانی در استان بوشهر آماده است.
 
آیت الله صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر از دیرباز یکی از استان های پیشرو در حمل و نقل هوایی بوده است که از امنیت خوبی برخوردار بوده است.

وی گفت: هرچند درپاره ای از موارد از استانداردهای خوبی برخوردار نبوده است اما با وجود مدیریت جدید حاکم بر شرکت فرودگاه های کشور، فرودگاه های موجود در استان به شرایط استاندارد کامل نزدیک می شود./833/
د102/ب
ارسال نظرات