۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۳۰۹۱۲
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(130)

برتری خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

خبرگزاری رسا ـ در اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از رسا به عنوان خبرگزاری برتر در حوزه دین و اندیشه تجلیل به عمل آمد.
نمايشگاه مطبوعات نمايشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، عصر روز جمعه با حضور مدیران و مسؤولان ارشد کشور در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد که در این نمایشگاه، غرفه خبرگزاری رسا به عنوان غرفه برتر در حوزه دین و اندیشه شناخته شد.

 

براساس این گزارش، در این اختتامیه که غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و محمد سرافراز، رییس جدید صدا سیمای جمهوری اسلامی حضور داشتند از غرفه خبرگزاری رسا تجلیل به عمل آمد.

 

طراحی و دکوراسیون غرفه، برنامه های غرفه و خلاقیت در ارائه خدمات، عدم تخطی از دستورالعمل انضباطی نمایشگاه، همکاری با ستاد نمایشگاه، میزان تأثیر در شکوه نمایشگاه (کیفیت و تأثیر در میزان حضور مردم)، برنامه های جانبی و نظرسنجی های ستاد نمایشگاه از معیارهای بود که خبرگزاری رسا را به عنوان غرفه برتر در حوزه دین و اندیشه معرفی کرد.

 

حداد عادل در این مراسم، شعار رسانه، آزادی مسؤولان را شعار ارزشمندی دانست و پیشنهاد کرد مسؤولان وزارت ارشاد در این خصوص همایشی را برنامه ریزی کنند تا ابعاد مختلف این موضوع به صورت گسترده و وسیع تر برررسی و آن را برای رسانه ها تبیین کنند.

 

وی در ادامه سخنانش مسؤولیت رسانه ها را در برابر نظام اسلامی، شهدا، آرمان ها و ارزش های اسلامی بسیار سنگین خواند و خواستار توجه بیشتر نسبت به این مساله شد.

 

اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز جمعه 23 آبان ماه با حضور محمد سرافراز، رییس صدا سیمای جمهوری اسلامی، در سالن شبستان مصلای تهران برگزار شد.

 

همچنین جمعی از مسؤولان فرهنگی و هنری، کشوری و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

شایان ذکر است، معرفی غرفه های برتر یکی دیگر از بخش های اختتامیه نمایشگاه مطبوعات بود.

 

از سوی هیأت انتخاب معرفی درهر یک از 9 حوزه؛ خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، مؤسسات مطبوعاتی، رسانه‌های محلّی، دین و اندیشه، آموزشی، تخصصی، سیاسی، اقتصادی، عمومی، خانوادگی و فرهنگی، هنری یک غرفه به عنوان غرفه برتر معرفی شد./917/پ200/س

 

ارسال نظرات