۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۳۰۰۵۳
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(26)

انتشار 35 نشریه جهان اسلام به همت جامعه المصطفی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه سفیران نور در نمایشگاه مطبوعات تهران گفت: سفیران نور ماه‌نامه ویژه جامعه المصطفی است که فعالیت های آن را به اطلاع عموم می رساند. در کنار ماهنامه سفیران نور، 35 گونه از نشریاتی که توسط اعضای جامعه المصطفی گردآوری می شود.
غرفه سفيران نور غرفه سفيران نور
رضا فلاحی، مسؤول غرفه سفیران نور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: سفیران نور ماه‌نامه ویژه جامعه المصطفی است که فعالیت های آن را به اطلاع عموم می رساند. در کنار ماهنامه سفیران نور، 35 گونه از نشریاتی که توسط اعضای جامعه المصطفی گردآوری می شود و بیشتر مربوط به مباحث جهان اسلام است را به نمایش گذاشته ایم.
 
وی با بیان این‌که 30 نشریه تخصصی و 5 نشریه عمومی در این غرفه به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: این نشریات بیشتر توسط طلاب، در تشکل ها و انجمن هایشان گردآوری می شود، البته مراکز فقهی نیز در تألیف آن ها نقش بسزایی دارند.
 
مسؤول غرفه سفیران نور جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب گفتند، جامعه المصطفی میزبان پروانگان عاشقی است که از کشورهای مختلف گرد آمده اند. اعضای جامعه المصطفی که از 120 ملیت به ایران آمده اند، می توانند نقشی مؤثر در تبلیغ دین اسلام داشته باشند.
 
فلاحی در پایان با اشاره به این‌که نمایشگاه مطبوعات فرصت خوبی را برای معرفی فعالیت های دینی برای ما فراهم کرد، گفت: تا کنون استقبال چشمگیری از نمایشگاه نشده است، امیدوارم در روزهای آینده شاهد حضور مسؤولان در نمایشگاه و افزایش تبلیغات برای نمایشگاه باشیم./814/پ201/س
ارسال نظرات