۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۲۸۵۲۸
مدیر اداره تبلیغات اسلامی بشرویه:

استکبارستیزی از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان این که یکی از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین(ع) مبارزه با ظلم و استکبارستیزی بود، گفت: امام حسین(ع) به تمامی بشریت درس آزادگی و مردانگی دادند.
امام حسين(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، مدیر اداره تبلیغات اسلامی بشرویه، صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم یوم‌الله 13آبان ماه با بیان این که استکبار ستیزی مهم ترین پیام حماسه عاشورا است، گفت: تلاقی ایام ماه محرم با حماسه های یوم الله 13 آبان که برگرفته از نهضت عاشورا است نشان می دهد هرکس در مسیر و در اه پیشرفت از کربلا و قیام عاشورا الگوبرداری کند به موفقیت خواهد رسید.

 

وی با بیان این‌که یکی از مهم ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در طول دوران های مختلف اتکا به فرهنگ عاشورا و امید به انتظار امام زمان (عج الله) است، ادامه داد: اگر فرهنگی به قدرت و محتوای فرهنگ عاشورا پشتیبان انقلاب نبود هرگز ما در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب نمی توانستم مقابل دشمن بایستیم زیرا این کار از نظر بشری غیر ممکن است ولی امام حسین (ع) در صحرای کربلا به ما نشان دادند که برای یاری دین خدا اگر اندک هم هستیم باید به پا خواسته و مقابل ظالمان بایستیم.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به این که یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا در ایران مقدمه نابودی دنیای استکبار جهانی در شرق و غرب را فراهم آورد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به ملت های آزاده جهان نشان داد که هر گز نباید از ظالمان ترسید بلکه باید با توکل به خدا در مقابل ظالمان ایستاد و خداوند هم در قرآن پیروزی را پاداش ایستادگی در مقابل ظالمان عنوان می کند.

 

حجت الاسلام بهشتی فر ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران الگوی حیات‌بخش سایر خیزش‌ها و انقلاب‌های مردم کشورهای مسلمان علیه ظلم و ستم مستکبران بوده که این خط مشی برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین (ع) است.

 

وی با بیان این که تلاقی این ایام الله با ماه محرم و عاشورا بهترین فرصت برای بررسی و تبیین تاثیر گذاری نهضت عاشورا بر این حرکت ها و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: عاشورا تنها یک رویداد تاریخی نبود که بخواهد به یک زمان خاص اختصاص داشته باشد بلکه عاشورا نسخه و نقشه راهی برای ملت ها در تمامی زمان ها برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است که هر کس بر اساس این الگو عمل کرده و در مقابل ظالمان بایستد قطعا به فتح و پیروزی خواهد رسید.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی بشرویه ادامه داد: امروز تلاش دشمنان بر محور تقدس‌زدایی از ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان و به ویژه مخدوش کردن چهره شیعیان در جهان قرار گرفته است که به همین دلیل لازم است مردم در مراسم عزاداری از اعمال خلاف عرف و اخلاق خودداری کنند و چهره شیعه و عاشورا را با اعمالی نظیر قمه زنی مخدوش نکنند.

 

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: با توجه به این موضوع حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم گرامیداشت 13 آبان پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: یکی از افتخارات ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران پرچم‌داری در مبارزه با استکبار جهانی است و حضور چشمگیر و باشکوه آنها گواهی محکم در اثبات حقانیت اسلام و مسلمین و محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و آمریکا است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با تاکید بر این که همه مردم به ویژه اقشار جوان باید نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی هوشیار و آگاه باشند، یادآور شد: امروز باید روحیه استکبارستیزی نشات گرفته از اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی را حفظ و تقویت کنیم تا نقشه‌های شوم استکبار علیه نظام اسلامی را خنثی کنیم./968/پ202/ب4

ارسال نظرات