۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۲۸۳۷۲
آیت الله صفایی بوشهری:

شهید عاشوری کانونی برای مبارزان و خورشیدی برای بیداری اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این‌که شهید عاشوری کانونی برای مبارزان و خورشیدی برای بیداری اسلامی بود، گفت: شهید عاشوری یکی از چهره های شاخص روحانیت در دوران مبارزه با رژیم مستبد شاه بود.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سالروز شهادت حجت الاسلام ابوتراب عاشوری، گفت: شهید عاشوری یکی از چهره های شاخص روحانیت در دوران مبارزه با رژیم مستبد شاه بود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر افزود: شهید عاشوری کانونی برای مبارزین و خورشیدی برای بیداری اسلامی و همچنین افشای ماهیت رژیم منحوس پهلوی بودند.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود تصریح از این شهید والامقام به عنوان دریای مواج یاد کرد، و بیان داشت: شهید عاشوری برای ایجاد حرکتهای مبارزاتی جهت مبارزه در جنوب ایران و در فضای عراق و قم حضوری فعال داشت.

 

وی ادامه داد: شهید عاشوری پرچمدار مبارزه و انقلاب این استان بودند و به همین دلیل اولین شهید در حرکت مبارزه از میان روحانیت، شهید عاشوری است.

 

آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود اظهار داشت: شهید عاشوری درحوزه انقلاب و عرصه فرهنگ دینی یکی از چهره های شاخص و در یک کلمه، ستاره بی غروبی در آسمان روحانیت این استان بودند./833/د102/ب4

ارسال نظرات