۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۲۵۹۸۳
آیت‌الله نوری همدانی:

پیروزی مسلمانان در گرو تشکیل جبهه ای متحد علیه استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی توطئه های استکبار جهانی علیه مسلمانان را تمام ناشدنی دانست و گفت: آنها برای ضربه زدن به اسلام همه توان خود را متمرکز کرده اند؛ در این شرایط حفظ عزت و پیروزی مسلمانان در گرو تشکیل جبهه ای متحد است.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عصر امروز در دیدار ناصر الجبری رییس جامعة الاسلامی لبنان با بیان این که در دنیای امروز دو جبهه کفر و ایمان، حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کرده اند، گفت: پیروزی مسلمانان در عرصه های درگرو تشکیل جبهه‌ای متحد علیه دشمنان اسلام و استکبار جهانی دانست.

 

 

این مرجع تقلید کسانی را که به اختلافات شیعه و سنی دامن می زنند را دشمن اسلام دانست و گفت: ما امروز در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها قرار داریم بنابراین باید بسیار مراقب باشیم تابا حفظ وحدت خود بتواینم نقشه های آنها را خنثی کنیم.

 

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره جنایات های گروه های تفکیری از جمله داعش، بیان کرد: دشمن می خواهد با این گروه ها ما را به خود مشغول کند و از این طریق اتحاد مسلمانان را برهم بزند.

 

 

 

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: استکبار جهانی گروه‌های تکفیری و تروریستی را پشتیبانی مالی می کنند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما با این وجود همان ها برای مبارزه با داعش ائتلاف تشکیل می دهند؛ در چنین شرایطی هوشیاری و شناخت توطئه های دشمن‌ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

وی با اشاره به روایاتی که در زمینه تحکیم وحدت میان شیعه و سنی وجود دارد، گفت: در شرایط حساس کنونی نباید اختلافات میان این دو فرقه را مطرح کرد.

 

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گرفتار شدن برخی از مسلمانان در دام آمریکا و دیگر مستکبران را نتیجه دامن زدن به اختلافات مسلمانان دانست و ادامه داد: در این راستا می بینیم که افغانستان در شرایطی قرار گرفت که با آمریکا قرارداد امنیتی منعقد کرد.

 

 

حضرت آیت الله نوری همدانی به اهتمام دشمن برای ضربه زدن به اسلام اشاره کرد و گفت: آنها همه قوای خود را به این منظور جمع کرده اند؛ در حال حاضر عزت اسلام و مسلمین در گرو مبارزه با آمریکا، انگلیس، صهیونیست و سایر کشورهای استکباری است./928/پ202/ج

ارسال نظرات