۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۲۴۵۰۰
مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان:

ورود طلاب نخبه در عرصه ترویج افکار و آثار امام راحل ضروری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کمساری بر ضرورت ورود نخبگان روحانی در عرصه ترویج و تبلیغ افکار و آثار امام خمینی(ره) تأکید کرد.
ورود طلاب نخبه در عرصه ترویج افکار و آثار امام راحل ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عباس کمساری مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تحت عنوان «روحانیت و انقلاب اسلامی» در نگارستان امام خمینی اظهار کرد: ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) یکی از وظایف مهم در شرایط حاضر است.

 

وی تصریح کرد: ورود جدی روحانیت در عرصه ترویج افکار و اندیشه های امام راحل و آرمان های انقلاب می توانند به میزان قابل توجهی دغدغه های رهبر معظم انقلاب را در عرصه فرهنگی کاهش دهد.

 

حجت الاسلام کمساری افزود: ورود نخبگان روحانی و طلبه در عرصه ترویج افکار و آثار امام راحل در سطح جوامع ضرورت است و این مهم خود مستلزم رعایت بعضی از  مسائل است.

 

وی در توضیح لزومات تحقق ترویج افکار و اندیشه های امام راحل توسط طلاب وروحانیت معزز عنوان کرد: مهم ترین و نخستین اصل در ترویج خوب افکار و اندیشه های امام خمینی در سطح جامعه، تسلط و آشنایی کافی و وافی بر آثار امام راحل  است.

 

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان در پایان با بیان درخواستی از مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد ابراز داشت: به منظور ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) در سطح طلاب وروحانیت، بستر برگزاری کلاس های آموزشی در بحث آشنایی و آگاهی بیشتر با افکار و اندیشه های امام راحل در سطح مدارس علمیه حوزه علمیه استان اصفهان فراهم شود.

 

گفتنی است، در پایان مراسم با حضور امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد و جمعی از معاونین و مدیران حوزه علمیه، نمایشگاه عکس«روحانیت و انقلاب اسلامی» در نگارستان امام خمینی(ره) افتتاح شد./939/پ203/ب

ارسال نظرات