۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۲۲۸۴۲
مشاور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

هدف اصلی آمریکا در سوریه نابودی مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت گفت: هدف اصلی آمریکا و همپیمانانش از تلاش برای نابودی بشار اسد نابودی مقاومت و جمهوری اسلامی ایران است که با حضور مردم نقش بر آب شده است.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رمضان خانی، مشاور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در امور مجلس در مصاحبه مطبوعاتی اولین جشنواره بین المللی کاریکاتور روز قدس در سالن اجتماعات مجمع جهانی اهل بیت، گفت: کودکان و نوجوانان ایرانی در دفاع از مردم مظلوم غزه همواره حضور داشته اند و به حق، این آینده سازان ایران اسلامی، سالم ترین و پاک ترین افراد نسل ما هستند.

وی افزود: دوران مدیریت ما رو به اتمام است و باید آن را به نسل های بعد تحویل بدهیم و در این راستا باید در تربیت این نسل با روحیه مقاومت بکوشیم.

مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت درباره شهدای دانش آموز ابراز داشت: 36 هزار دانش آموز در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و در دوران جنگ 50 روزه غزه نیز دانش آموزان امروز با حضور خود در راهپیمایی ها در حمایت از مظلومین غزه حماسه بزرگی را رقم زدند.

رمضان خانی با اشاره به تلاش مستمر کمیته حمایت از انتفاضه در حمایت از کودکان فلسطینی گفت: تلاش داریم تا کودکان همواره در صحنه دفاع از کودکان و نوجوانان فلسطینی حضور مستمر داشته باشند تا بتوانیم کودکان جهان را به میدان بیاوریم.

وی درباره توطئه آمریکا علیه بشار اسد و سوریه گفت: اگر امروز آمریکا و همپیمانانش برای نابودی بشار اسد تلاش می کنند هدف اصلی آن ها ساقط کردن بشار اسد نیست بلکه آن ها به دنبال نابودی مقاومت و جمهوری اسلامی ایران هستند که این توطئه با حضور مردم ایران و سوریه در صحنه نقش بر آب شده است.

مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت درباره ضرورت توجه به جنگ نرم در تربیت صحیح فرزندان گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا با هزینه های میلیاردی و از طریق جنگ نرم فرزندان ما را از دست ما بگیرد، ما باید هوشیار باشیم و در این راستا برنامه ریزی کنیم تا در آینده موفق تر باشیم.

وی با بیان این که یک چهارم از شهدای غزه، کودکان و آینده سازان غزه بودند، اظهار داشت: بر این اساس با هدف زنده نگه داشتن رشادت های مردم و کودکان غزه در مدارس زنگ مقاومت نواخته شد.

رمضان خانی ادامه داد: روز هشت مهرماه، سالروز شهادت محمد الدوره نوجوان فلسطینی است که روز حمایت از کودک فلسطینی نامیده شد اما تا حدی این روز مورد غفلت واقع شده است و امیدواریم مسؤولین آموزشی در انتقال فرهنگ مقاومت و روحیه حمایت از مظلومین فلسطینی تلاش لازم را داشته باشند./805/ پ202/ب

ارسال نظرات