۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۲۱۳۴۷
نماینده جنبش حماس در تهران:

رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی اسلام سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در تهران با تاکید براینکه پیروزی مقاومت اسلامی در غزه مقدمه آزادسازی فلسطین است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی اسلام سیاسی است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر "خالد قدومی، نماینده حماس در ایران در همایش "غزه 51 روز مقاومت و پیروزی"  اظهار داشت: پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه سرآغاز مرحله آزادی فلسطین است.  

 

وی ادامه داد: اکنون رژیم اشغالگر قدس به این واقعیت پی برده است و نیروهای مقاومت نیز این حقیقت را فهمیده اند و خودشان را مهیا مرحله آزادی و پیروزی های پی در پی ساخته اند.

 

قدومی ضمن اشاره به اهداف دشمن صهیونیستی از به راه انداختن جنگ اخیر غزه، تصریح کرد: عمده ترین هدف اسرائیل، سرکوب مقاومت و از بین بردن خط مشی اسلام سیاسی میانه رو بود.  

 

وی یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس در جریان این جنگ اسلام سیاسی را نشانه رفته بود.  

 

وی یادآور شد: بلافاصله پس از این جنگ برخی جریان ها و طرف ها و نیروهای منطقه ای و بین المللی جبهه ای را تشکیل دادند، اکنون این جبهه مدعی است که آمریکا می خواهد ما را از دست داعش نجات دهد.  

 

نماینده حماس در تهران همچنین گفت که آمریکای جهان خوار در لباس کبوتر صلح ادعای دفاع از ما را دارد.  

 

قدومی تاکید کرد: شکی نیست که تروریسم محکوم و مطرود و منفور است، ولی نباید این امر دستاویزی برای فراخوان نیروهای نظامی باشد.  

 

وی این پرسش ها را مطرح کرد که امت کی از خواب غفلت بیدار می شود و کی برای یاری نیروهای مقاومت جهت رهایی قدس و مسجد الاقصی قیام می کند.  

 

وی وحدت و مثبت اندیشی را گام نخست آزادی قدس و فلسطین و مسجد الاقصی خواند و توصیه کرد که همه ما باید نسبت به همدیگر نگاه مثبت داشته باشیم، حتی اگر دچار اشتباهاتی شویم باید تسامح داشته باشیم.

 

این مقام سیاسی حماس یادآور شد: غزه پیروز شد، مردم فلسطین و برنامه مقاومت پیروز شد، پیروزی غزه پیروزی امت های عربی و اسلامی است. /982/د102/ک

ارسال نظرات