۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۱۶۳۶۷

دوره آموزشی حج ویژه زائران بیت الله الحرام در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، از برگزاری جلسه های آموزشی ویژه زائران فرهیخته و تحصیل‎کرده خبر داد و گفت: این آموزش ها برای مقابله مناسب با هجمه های دشمنان و تکفیری ها صورت می گیرد.
کعبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مهدی مینایی، معاون آموزش بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، صبح امروز، در جلسه آموزشی ویژه زائران تحصیل کرده بیت الله الحرام در اهواز، که در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به تمهیدات رهبر معظم انقلاب، درباره بالا بردن آگاهی زائران خانه خدا برای جلوگیری از خطر شبهه افکنی از سوی تکفیری های عربستان، اظهارداشت: فرهیختگان با آموزش هایی که در قالب جلسات توجیهی برای آنها برگزار می شود نسبت به شبهاتی که از سوی کوردلان وهابی برای گمراه ساختن زائران ایجاد می شود، آشنا خواهند شد.  

معاون آموزش بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، به تعداد شرکت کنندگان در این جلسات اشاره کرد و افزود: امسال 400 نفر خواهر و برادر تحصیل کرده برای اعزام به سرزمین وحی در خوزستان وجود دارند که با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت آموزش فرهیختگان، دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا، باید جهت آموزش های ویژه معرفی شوند.

وی ادامه داد: مهم‎ترین مسأله در برگزاری جلسات آموزشی، آگاهی زائران از اهداف شوم و هابیان سعودی است که با ایجاد افکار انحرافی تلاش در تضعیف بنیاد های اعتقادی شعیانی می کنند.

حجت الاسلام مینایی در پایان گفت: از آن جا که روحانی کاروان نمی تواند به تنهایی پاسخ‎گوی سؤالات افراد در این زمینه باشد و مسؤولیت های دیگری همچون مناسک حج را بر عهده دارد؛ بنابراین از این پس مأموریت پاسخ به شبهات سایر زائران بر عهده زائرین فرهیخته قرار داده می شود./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات