۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۱۶۲۴۰

تجمع کودکان تبریزی در اعلام حمایت از شهدای غزه

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از کودکان تبریزی در حمایت از کودکان غزه در محوطه استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند.
غزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تعدادی از کودکان و خردسالان تبریزی در اعلام حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی و نوار غزه در در محوطه استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش غزه اعلام انزجار کردند.


کودکان تبریزی امروز با در دست داشتن نوشته هایی با عناوینی چون «کودک غزه حمایتت می کنیم» و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این تجمع شهادت حدود 400 کودک فلسطینی در نوار غزه را نشانه ای آشکار از خوی ددمنشی رژیم صهیونیستی نزد افکار عمومی جهانیان دانست و اظهار داشت: اعلام انزجار کودکان ایرانی و تبریزی از اعمال وحشیانه اسرائیلی ها قوت قلب برای کودکان غزه است.


وی کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی را مصداق عدم توجه رژیم غاصب صهیونیستی به حقوق بشر و کرامت انسانی افراد عنوان کرد و گفت: ارتش اسرائیل کوچکترین رحم و مروتی در قبال کودکان غزه ندارد، این رژیم منحوس هیچ نشانه ای از انسانیت ندارد.


شبستری با تأکید بر این‌که حملات هوایی به مناطق مسکونی و غیرنظامی غزه خلاف قوانین حقوق بشر است، افزود: بیشترین قربانیان جنگ خانمان‌سوز غزه زنان و کودکان هستند، سکوت مجامع بین المللی در این مسأله خشم مردم سراسر جهان را بر انگیخته است.


بنابر این گزارش، هفته گذشته نمازگزاران جمعه، طلاب و دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی، جامعه پزشکی و دیگر اقشار استان در تجمعاتی جداگانه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و خواستار توقف کشتار زنان و کودکان فلسطینی شده بودند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات