۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۹۱۸
امام جمعه موقت رشت:

وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، گفت: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند.
امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به جایگاه ولایت در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولایت فقیه مهم ترین رکن حکومت اسلامی است، گفت: ملت ایران اسلامی پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.

 

وی امنیت کنونی کشور را ثمره حاکمیت ولایت بر کشور بیان کرد و افزود: در جهان کنونی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه کشورهای اسلامی به خاطر نداشتن نعمت ولایت در آشوب و دشمنی به سر می‌برند؛ اما نظام اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به دشمنی‌ و توطئه‌های دشمنان ملت ایران خاطرنشان کرد: هر کدام از این توطئه‌ها می‌تواند یک کشور را نابود کند؛ اما جمهوری اسلامی ایران 35 سال در زیر بار هجمه دشمنان، استوار با حاکمیت ولی فقیه ایستاده است.

 

حجت‌الاسلام شفیعی زاده با بیان این که دشمن درصدد ضربه زدن به ولایت است، تصریح کرد: دشمنان خارجی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌صورت علنی برای ضربه‌زدن به جایگاه ولایت برنامه‌ریزی می‌کنند؛ اما هوشیاری و بصیرت ملت مقابل هجمه سنگین دشمنان ایستاده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تبیین اهمیت و جایگاه ولایت فقیه برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان افزود: امروز دشمنان برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه توطئه چینی کردند و همه اقداماتشان در این راستا انجام می شود.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند.

 

امام جمعه موقت رشت افزود: مردم مسلمان، متدین و انقلابی ایران اسلامی از ابتدای انقلاب که 36 سال از آن می‌گذرد در دوران امام راحل و مقام معظم رهبری همواره گوش به فرمان ولایت بوده‌اند.

 

خطیب موقت رشت با تاکید بر اینکه ولایت‌پذیری در ملت انقلابی ایران موج می‌زند، تصریح کرد: مردم ولایت‌پذیر باید قابلیت پاسخ به شبهات در موضوع ولایت فقیه را داشته باشند.

 

حجت الاسلام شفیعی‌زاده، عمق‌بخشی به موضوع ولایت فقیه با تذکر را امکانپذیر خواند و خاطرنشان کرد: عمق‌ بینش و اطلاع جامعه از ولایت فقیه موجب پاسخگویی به شبهات می‌شود.

 

وی حساسیت دشمن به موضوع ولایت اشاره کرد و ادامه داد: دشمن موتور محرکه انقلاب اسلامی را شناخته و فهمیده نرم‌افزار انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و به دنبال تخریب آن است.

 

امام جمعه موقت رشت به مظلومیت مردم غزه اشاره کرد و با بیان این که امروز غزه در عین مظلومیت دارای اقتدار است، گفت: در حالی فلسطینی‌ها در خاک و خون می‌غلطند که اوباما می‌گوید رژیم صهیونیستی حق دارد از خود دفاع کند و فرانسه نیز اجازه راهپیمایی به حامیان فلسطینی‌‌ها را نمی‌دهد.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که متأسفانه شرایط امروز مردم غزه به هیچ عنوان خوب نیست و در حالت بحرانی قرار دارند، تصریح کرد: این در حالی است که کشورهای عربی و اسلامی در سکوت کامل به سر می برند.

   

وی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ در آﯾﻨﺪه ای ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺎھﺪ ﺧﻮاھﯿﻢ ﺑﻮد ﮐﻪ ﻣﻠﺖ ھﺎی دﻧﯿﺎ آﻣﺮﯾﮑﺎ و رژﯾﻢ ﺻﮫﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ را ﺑﺴﺰای اﻋﻤﺎل ﻧﻨﮕﯿﻦ آﻧﮫﺎ ﺧﻮاھﻨﺪ رﺳﺎﻧﺪ، ﺑﯿﺎن داﺷﺖ: اﻣﺮوز اﯾﻦ ﮐﺸﻮرھﺎ در دﻧﯿﺎ و در ﻣﯿﺎن ﻣﻠﺖ ھﺎی ﺟﮫﺎن رﺳﻮا ھﺴﺘﻨﺪ.

 

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان این که کشورهای عربی باید از خواب غفلتی که در آن به سر می برند بیدار شوند و به حمایت از  مردم بی گناه غزه بیایند، گفت: سکوت این کشورها حاکی از حمایت های آنها از اقدامات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس در غزه است./1315/پ201/ب1 

ارسال نظرات