۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۱۴۳۲۹
آیت‌الله بهشتی:

گستاخی رژیم صهیونیستی نتیجه اختلاف امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را دهن کجی به تمام مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان با اتحاد خود نگذارند دشمنان به این میزان گستاخ شده و به مقدساتشان به ویژه قبله نخست توهین و اهانت کنند.
حجت الاسلام و المسلمين احمد بهشتي

آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جلوگیری از ظلم و ستم صهیونیست‌ها و غرب علیه مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را از جمله آثار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خواند.

 

وی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و حمایت غربی‌ها از این غده سرطانی را دهن کجی به تمام مسلمانان دانست و گفت: درست است که مردم غزه گرفتار جنگ خانمان سوز و ویرانگر فعلی شده اند ولی باید دانست که این تجاوز دهن کجی به تمام مسلمانان است.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشدید حملات رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان به غزه، اظهار داشت: مسلمانان در این ماه فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا را بلند می‌کنند و این رژیم نیز در این زمان به حملات خود شدت می‌بخشد.

 

وی تصریح کرد: حملات اخیر صهیونیست‌های غاصب صدها کشته و هزاران مجروح بر جای گذاشته است و این رژیم با آغاز کشتار وسیع خود دهان کجی آشکاری به مسلمانان کرده است.

 

آیت‌الله بهشتی با توجه به شرایط فعلی مردم مظلوم فلسطین وظیفه اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی امسال را بسیار مهم ارزیابی کرد و تأکید کرد: إن شاء الله مردم همانند سال های گذشته حضور جدی داشته و تنفر و‌ انزجار خود را از دولت نامشروع اسرائیل نشان می دهند.

 

وی ادامه داد: وحدت امت اسلامی تنها راه چاره ساز است، امت اسلامی باید با وحدت سبب پیروزی مظلوم و شکست ظالم شوند.

 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت پرهیز مسلمانان از تفرقه‌های سیاسی، سلیقه‌ای و مذهبی تأکید کرد و بیان داشت: مسلمانان باید زیر پرچم توحید و رسالت متحد شوند.

 

وی افزود: مسلمانان با اتحاد خود نگذارند دشمنان به این میزان گستاخ شده و به مقدساتشان به ویژه قبله نخست توهین و اهانت کنند، امروز وحدت امت ضروری و لازم است./993/ت302/ج

 

ارسال نظرات